Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Notebook LCD scherm op desktop PC?

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi alle,

Eerst mezelf even netjes introduceren want ik ben nieuw hier, ik ben dus Chris, alias Stadsman. Ik heb een vraagje: is het mogelijk en zo ja hoe, om het scherm van een oude toshiba laptop te gebruiken als monitor voor een desktop (ik heb zowel een oude desktop, Pentium II, en een oude laptop en wil eigenlijk de desktop als server inrichten zonder nog een monitor te hoeven kopen). Ben redelijk technisch aangelegd dus ik kan wel een uitdaging aan. Is er een goede site waar ik info kan vinden want met Google komt er teveel onrelevante informatie.

Alvast bedankt,

Chris

• Res-q
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-11 10:29

Res-q

Redder in nood?

Hoi, en welkom op GoT :)

Wat jij wil is dus een laptopscherm op je pc aansluiten :). Er zijn veel mensen die dit willen, maar helaas is niet niet (eenvoudig) te doen. Hiervoor staat een stukje in de FAQ:
En hoe zit het dan met laptopschermen?
Laptopschermen zijn in principe aan te sluiten, maar dan moet je een videokaart hebben die speciaal daarvoor geschikt is (300 á 400 dollar bij oa EarthLCD) of werken met een oude videokaart met een VESA-feature connector (zie oa: hier). Het is vaak makkelijker je laptop intact te laten en dan een programma ervoor schrijven dat dan je schermpje vult met info (zie oa: hier). Voor oude monochroom laptop LCD schermpjes is hier een handig topic.
Succes! :)

en zo is het voorspeld!

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Ja, als je de policy had gelezen had je geweten dat er hier op GoT ook een boel info te vinden is: in de FAQ hier hebben we zelfs een speciaal stukje opgenomen erover. Dit had je ook met de GoT-zoekfunctie kunnen vinden. Mag ik je aanraden om de volgende keer iets beter te zoeken, zoals je ook al in de CM&E policy aangeraden word?

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Dit topic is gesloten.