[Firefox] Cookies niet delen tussen verschillende tabs;hoe?*

Pagina: 1
Acties:

• atttze
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-08 13:35
is het ook mogelijk dat Firefox de cookies NIET `deelt` tussen alle geopende Firefox instanties ?
als ik nu bijvoorbeeld Firefox nogmaals opstart en ik ga naar GoT dan ben ik automatisch ingelogd (ook als ik heb ingesteld dat ik dat niet wil)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

atttze schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 13:38:
is het ook mogelijk dat Firefox de cookies NIET `deelt` tussen alle geopende Firefox instanties ?
als ik nu bijvoorbeeld Firefox nogmaals opstart en ik ga naar GoT dan ben ik automatisch ingelogd (ook als ik heb ingesteld dat ik dat niet wil)
:? Een cookie is systeembreed uiteraard. Waarom zou je dat eigenlijk willen (tenzij voor testing purposes)?

Volgens mij heeft het meer mee te maken hoe cookie-set en get requests worden gecommuniceerd naar de browser, die het vervolgens zelf afhandelt :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• atttze
Ik wil het bijvoorbeeld om (als ik een site aan het testen/maken ben) meerdere keren in te kunnen loggen op een website als verschillende gebruiker. Nu moet ik dus gebruik maken van verschillende browsers. Helemaal mooi zou zijn dat je kan instellen dat de cookies niet moeten worden overgenomen tussen de verschillen tabbladen.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

De enige oplossing is geen cookies gebruiken om je sessie id in op te slaan, veel serverside talen hebben daar ondersteuning voor, die herschrijven URL's etc.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas je topictitel aan. Maak je gebruik van sessiecookies of normale cookies?

[Firefox] cookies > [Firefox] Cookies niet delen tussen verschillende tabs;hoe?*

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• atttze
Spider.007 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 14:23:
Ik pas je topictitel aan. Maak je gebruik van sessiecookies of normale cookies?

[Firefox] cookies > [Firefox] Cookies niet delen tussen verschillende tabs;hoe?*
het gaat er in principe niet om dat ik de cookies niet wil delen tussen de verschillende tabs, maar tussen de verschillende Firefox instanties.

Ik maak gebruik van sessie cookies, maar ook normale cookies worden overgenomen.
Pagina: 1