Beste mensen, volgende week heb ik mijn nieuwe Yamda 6700 speler binnen.
Voordat ik hem binnen heb, zou ik graag alvast alles willen regelen wat betreft firmware upgrades
Ik heb de search optie gebruikt, maar het is allemaal wat rommelig, en hierdoor kom ik niet echt tot mijn conclusies over wat ik moet downloaden.
Mijn vraag is dus:
Welke firmware moet ik instaleren,
* 1 die niet officiel is uitgegeven, welke, waar downloaden, hoe installen?
* 2 die wel officiel is uitgegeven welke, waar downloaden, hoe installen?
* 3 Zijn er ook grote packs met een dikke mix ofzo van alle beste firmare updates? *of klets ik nu uit me nek:P*
* En BTW een goede vraag: Stel dat ik wil updaten, met de nieuwste firmware, kan ik dan in een keer firmare 2 instaleren of moet ik dan eerst de oude firmware 1 en daarna 2 instaleren..
Jullie zouden mij een groot plezier doen om mij te vertellen, wat ik allemaal moet doen, om mijn divx speler het best zal laten functioneren.
Als er nog andere hints zijn voor me, wil ik ze graag weten
groeten
Voordat ik hem binnen heb, zou ik graag alvast alles willen regelen wat betreft firmware upgrades
Ik heb de search optie gebruikt, maar het is allemaal wat rommelig, en hierdoor kom ik niet echt tot mijn conclusies over wat ik moet downloaden.
Mijn vraag is dus:
Welke firmware moet ik instaleren,
* 1 die niet officiel is uitgegeven, welke, waar downloaden, hoe installen?
* 2 die wel officiel is uitgegeven welke, waar downloaden, hoe installen?
* 3 Zijn er ook grote packs met een dikke mix ofzo van alle beste firmare updates? *of klets ik nu uit me nek:P*
* En BTW een goede vraag: Stel dat ik wil updaten, met de nieuwste firmware, kan ik dan in een keer firmare 2 instaleren of moet ik dan eerst de oude firmware 1 en daarna 2 instaleren..
Jullie zouden mij een groot plezier doen om mij te vertellen, wat ik allemaal moet doen, om mijn divx speler het best zal laten functioneren.
Als er nog andere hints zijn voor me, wil ik ze graag weten
groeten
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2005 13:07 ]