'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'
bij mij draaitie prima hoor... vooral die ledjes die erop zitten zijn errug handuhg! had verkeerd geheugen, gaven de ledjes netjes aan! perfect
Verwijderd
Het is een goed moederbord alleen je kan er nix mee overklokken..je kan alleen de bus speed veranderen..daarom is hij minder
De meeste andere borden hebben multiplier settings waarmee je kan overklokken deze niet daarentegen zijn opvolger wel de msi-k7t pro 2 en de pro2a.
Ray
De meeste andere borden hebben multiplier settings waarmee je kan overklokken deze niet daarentegen zijn opvolger wel de msi-k7t pro 2 en de pro2a.
Ray
IK krijg binnenkort onderstaand systeem, en ik wou dus weten of het moederbord een beetje van goede kwaliteit is. Hij schijnt blijkbaar niet erg geschikt te zijn voor het OC-en
'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'
Verwijderd
Het kan eigenlijk alleen de K7T-Pro2 zijn, de gewone wordt niet meer gemaakt(typenr is ook hetzelfde, 6330). Met de 2 kun je prima o'clocken, net zoals met de KT7 en de A7V.
IK heb op de site van MSI ook iets gelezen over Fuzzy Logic, wat is dat eigenlijk?
What you See, What you get.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Pagina: 1