Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] post afmaken en plaatsen na een slotje

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• Michali
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-11 19:33
Ik had even gezocht ik dit forum en zag dat dit eens voorbij was gekomen als een bug, maar ik draai het even om als feature request :P. Ik heb wel eens dat ik voor een bepaald topic nog even een tip of leerzame les ;) aan het schrijven ben voor de TS, maar als ik dan een redelijk stukje tekst heb geschreven dat ik het dan niet kan plaatsen vanwege het slotje. Is hier mischien een oplossing voor te bedenken? Bijvoorbeeld dat iedereen die begon met schrijven aan een reactie voordat het slotje geplaatst werd nog zijn of haar reactie mag afmaken en plaatsen? Of behalve de TS zelf dan, maar andere gebruikers wel. Mischien een moeilijk punt, maar toch heb leuk om over na te denken.

[ Voor 3% gewijzigd door Michali op 06-05-2005 12:43 ]

Noushka's Magnificent Dream | Unity

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-11 11:08

André

Analytics dude

Even een halve oplossing die ik als user wel eens gebruikte was de tekst copy/pasten naar IRC/MSN/ICQ/Email van een mod met de vraag of die het er nog even bij wilde plaatsen.

• trixx
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-11 21:09

trixx

-CTU- SuiZide

Het idee van een slotje is juist om geen reacties meer toe te voegen..... Omdat de modje of het topic dit niet meer nodig vindt/laat.

Life is like a box of chocolate, it makes you sick.

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:33
trixx schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 12:45:
Het idee van een slotje is juist om geen reacties meer toe te voegen..... Omdat de modje of het topic dit niet meer nodig vindt/laat.
Het is alleen zo jammer van je tijd dat je dan een schitterende reactie voor niets geschreven hebt. Je ondervind er dus zelf ook nadeel van. In mailen bij dit soort dingen geloof ik niet echt en helaas is de topicreport ook afgesloten bij een slotje.

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:33

SmartDoDo

Woeptiedoe

Ik zie in gedachte al voor me bij een nieuwe user, een mod plaats een nette en duidelijke sluitmessage waarna een user er nog even na post dat hij moet zoeken en beter af is op beginnersweb ;)

Lijkt me geen goed plan om dat zo geautomatiseerd te doen dus :)

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Mjah, sowieso zullen er weinig modjes zijn die gaan kijken naar topicreports in topics die al gesloten zijn. Topicreportrechten zijn overigens gelijk aan postrechten.

Maar goed, het is mij ook een aantal keer gebeurt, en toen heb ik gewoon de desbetreffende moderator gemaild / aangesproken op IRC/ICQ. :)

[ Voor 4% gewijzigd door pasta op 06-05-2005 12:56 ]

Signature

• Michali
SmartDoDo schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 12:53:
Ik zie in gedachte al voor me bij een nieuwe user, een mod plaats een nette en duidelijke sluitmessage waarna een user er nog even na post dat hij moet zoeken en beter af is op beginnersweb ;)

Lijkt me geen goed plan om dat zo geautomatiseerd te doen dus :)
Ik zei in mijn start post ook dat ik dus voor iedereen zou moeten kunnen behalve de topic starter zelf. Dan is dat toch niet zo'n probleem? Ik zal het de volgende keer dan maar doorgeven aan een modje.

En ik bedoelde het ook zo dat je je reactie alleen mag plaatsen als je de pagina opende voordat het slotje werd geplaatst. Het is dan dus niet mogelijk om te reageren op de reactie met het slotje zelf. Je zou zelfs die reactie voor de reactie met het slotje kunnen plaatsen.

[ Voor 22% gewijzigd door Michali op 06-05-2005 13:08 ]

• dawuss
  • Laatst online: 21-11 08:45

dawuss

gadgeteer

Het lijkt me geen goede zaak om "het laatste woord" in handen van de topicstarter te leggen, in plaats van de moderator.
Ik zie de nijdige natrappen van topicstarters die pissig zijn omdat hun topic gesloten is al voor me ;)

Zo vaak komt het niet voor dat je nog iets zinnigs wil zeggen nadat het topic gesloten is, en als het pas net precies op slot is gegaan, wil dat vrijwel altijd zeggen dat de mod nog online is, en dus te bereiken via ICQ, Mail en/of IRC :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• Michali
dawuss schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 13:14:
Het lijkt me geen goede zaak om "het laatste woord" in handen van de topicstarter te leggen, in plaats van de moderator.
Ik zie de nijdige natrappen van topicstarters die pissig zijn omdat hun topic gesloten is al voor me ;)

Zo vaak komt het niet voor dat je nog iets zinnigs wil zeggen nadat het topic gesloten is, en als het pas net precies op slot is gegaan, wil dat vrijwel altijd zeggen dat de mod nog online is, en dus te bereiken via ICQ, Mail en/of IRC :)
Of behalve de TS zelf dan, maar andere gebruikers wel.
Ik zei in mijn start post ook dat ik dus voor iedereen zou moeten kunnen behalve de topic starter zelf.
Nijdige topic starters mogen dat dus niet. Bovendien kan er niet gereageerd worden op de reactie met het slotje. Dat zeg ik toch in mijn vorige reactie? :)

• dawuss
  • Laatst online: 21-11 08:45

dawuss

gadgeteer

Michali schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 13:19:
[...]

[...]

[...]

Nijdige topic starters mogen dat dus niet. Bovendien kan er niet gereageerd worden op de reactie met het slotje. Dat zeg ik toch in mijn vorige reactie? :)
Ah, sorry, ik had je post inderdaad verkeerd gelezen. Dan nog blijf ik bij mijn punt dat de verantwoordelijkheid van de laatste post bij de moderator moet blijven, en dat als er echt nog iets toe te voegen is, dat dat dan via de mod gebeurt :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• Michali
dawuss schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 13:54:
[...]

Ah, sorry, ik had je post inderdaad verkeerd gelezen. Dan nog blijf ik bij mijn punt dat de verantwoordelijkheid van de laatste post bij de moderator moet blijven, en dat als er echt nog iets toe te voegen is, dat dat dan via de mod gebeurt :)
Dat is goed, ik stuur het volgende keer wel gewoon door naar de juiste mod voor het onderdeel. Dat kan ook goed.

• SyphOn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:54
Is het niet mogelijk dat van diegenen die op het reply knopje hebben gedrukt, voor dat het topic gesloten is, de post er nog bij geplaatst wordt?

Dat er zeg maar gechecked wordt op het moment van reply drukken?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

SyphOn - dat is (lang) niet altijd wenselijk. Een topic gaat dicht juist omdat we niet willen dat er nog replies bij komen.

Wat denk je van een verhitte flamewar waar na een slotje nog even 10 flames bij komen?
Of wat let iemand (bv. een spammer) om direct na het plaatsen z'n eigen reply knop in te drukken zodat ie daarna alsnog kan reageren na het slotje?

• SyphOn
Ahh sorry heb ik even niet aan gedacht. Misschien is het mogelijk om het getypte bericht nog wel te laten zien om het even te copy / pasten?

Dan zit er niks anders op dan te mailen / icq / msn / irc :P

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

SyphOn schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 14:07:
Ahh sorry heb ik even niet aan gedacht. Misschien is het mogelijk om het getypte bericht nog wel te laten zien om het even te copy / pasten?
dat gebeurd ook :)

• SyphOn
Oh... hehe ik post ook nooit in vage topics :P Heb dus nog nooit mee gemaakt.

• Michali
elevator schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 14:03:
SyphOn - dat is (lang) niet altijd wenselijk. Een topic gaat dicht juist omdat we niet willen dat er nog replies bij komen.

Wat denk je van een verhitte flamewar waar na een slotje nog even 10 flames bij komen?
Of wat let iemand (bv. een spammer) om direct na het plaatsen z'n eigen reply knop in te drukken zodat ie daarna alsnog kan reageren na het slotje?
Je zou dan eventueel 2 soorten slotjes kunnen maken :P

Maar dat wordt te gek dat kan ik ook wel bedenken. Ik stuur het de volgende keer wel gewoon per mail oid door.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

In de volgende versie van React zit een PM mogelijkheid wat gelijk dit probleem op zou moeten kunnen lossen.
Als feature zoals het is voorgesteld is niet wenselijk, zoals elevator al verteld.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.