[Access] Totalen Berekenen Velden

Pagina: 1
Acties:
  • 95 views sinds 30-01-2008

• MrCaleb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-01-2022
Beste mensen van Tweakers, nogmaals een access vraagje, als ik teveel topics open waarschuw me dan aub want ik stel ongelovelijk veel vragen, ben al keer gebanned om deze reden zonder waarschuwing.

Anyway, we zijn op dit moment bezig met totalen berekenen. Hoe bereken je nou een totaal over een aantal velden, zeg maar uren + weken * bedrag. En dat dat bijvoorbeeld van een quary naar tabel overgezet word. Weet niet of dit zo uit te leggen is. Misschien weet iemand een goede site waar ik op kan snuffelen?

Thnx

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

MrCaleb schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 12:14:
Beste mensen van Tweakers, nogmaals een access vraagje, als ik teveel topics open waarschuw me dan aub want ik stel ongelovelijk veel vragen, ben al keer gebanned om deze reden zonder waarschuwing.
Je hebt gewoon 3 waarschuwingen ontvangen plus mail met uitleg bij je ban; klopt je mailadres nog wel?
Anyway, we zijn op dit moment bezig met totalen berekenen. Hoe bereken je nou een totaal over een aantal velden, zeg maar uren + weken * bedrag. En dat dat bijvoorbeeld van een quary naar tabel overgezet word. Weet niet of dit zo uit te leggen is. Misschien weet iemand een goede site waar ik op kan snuffelen?

Thnx
Misschien is een cursus Access wel een keer een idee? Dit klinkt echt verschrikkelijk basic en ik zie geen enkele eigen inzet van jouw kant. Wat heb je zelf al geprobeerd? Heb je al eens op F1 gedrukt binnen Access? Ik stel voor dat je begint met zelf wat dingen proberen; want dit is niet het niveau dat we van je verwachten op Gathering of Tweakers :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.