Toon posts:

Stronghold 2 Crash in missie 3

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Stronghold 2 crashed bij mij in missie 3 van de campaign "the path of peace" (of zoiets) na een bepaalde tijd, (3 minuten oid). Ik dacht eerst dat het aan het plaatsen van de Ox Cart lag, maar als ik die niet bouw crashed het spel ook (klapt terug naar windows)

ik heb de nieuwste strongholdpatch geinstalleerd (1.1) Ik draai Windows XP op het volgende systeem Pentium 4, 3.0; Asus P4P800s SE GHz; 1024 DDR; ATI Radeon 9600.

iemand die dit probleem ook heeft? en daar toevallig ook een oplossing voor?

Verwijderd

dit heb ik dus ook, als ik het "slechte pad" neem valt ie gelijk bij campain in het eerste level al uit

hier staat trouwens nog wat info

http://boards.ign.com/mes...3&replies=5&ui=cb_post_05

mmmmzzzz heb et ook al gevonden wat er aan de hand is bij mij

System Requirements:
Windows 98/98SE/ME/2000/XP, 1000 mHz Pentium III/Athlon processor, 128 MB RAM, 980 MB (minimum) or 7 GB (full) Hard Drive space, 32 MB DirectX 9.0c-compatible graphics card (ATI Radeon 7200 or higher, Nvidia GeForce or higher, not MX series), DirectX 9.0c-compatible Sound Card, DVD-ROM Drive, Microsoft-compatible keyboard, mouse, and speakers

Recommended: OS: Win98SE/ME/200/XP CPU: 2.0 Ghz RAM: 512 Mb Graphics: 64 Mb DirectX: 9.0c Internet play Broadband connection recommended

<Nvidia GeForce or higher, not MX series> <---- laat ik die nu net hebben een mx....

[ Voor 101% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2005 18:32 ]

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:07
Dit probleem heb ik dus ook..
Op zich wel jammer van het leuke spel, maar op deze manier is het gewoon niet te spelen.

Eens kijken op de PC van me vriendin. Die is al voorbij dit level.. Even kijken of ik de savegame van level 4 van haar kan krijgen en dan gewoon even opnieuw beginnen met dat level.

Ik heb mijn spel geregistreerd bij Take2, maar daar is het support ook niet helemaal geweldig :(

Ach.. tot die tijd ga ik gewoon lekker WoW spelen....

Zodra ik info heb gekregen van Take2, zal ik die hier kenbaar maken !

• Henkes
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-12 18:16
Ik had dit probleem ook en het bleek te liggen aan de nocd-patch die ik had toegepast. Na het verwijderen van deze deed hij het prima. De info kreeg ik van dit forum:
http://stronghold.heavengames.com/cgi-bin/forum/Ultimate.cgi