[Tiger] Photoshop CS link met Finder kapot

Pagina: 1
Acties:

• hlz
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-08-2025
Sinds ik Tiger heb geinstalleerd (archive and install, preserve user enzo) opent Photoshop m'n grafische bestanden niet meer door een dubbelklik in de Finder.

Bij dubbelklik op bv. een .psd-bestand wordt Photoshop naar voren gehaald (of opgestart) en vervolgens gebeurt er niets. Dit geldt voor alle grafische bestanden die in het systeem gekoppeld zijn aan Photoshop.

Het probleem doet zich overigens niet voor bij Illustrator, Indesign en Imageready.

Iemand anders met dit probleem? Of weet iemand de oplossing? Op het internet kan ik igg niets vinden.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Zelfde probleem hier. In de dock werkt 't ook niet. Geen flauw idee waarom. Hij opent photoshop wel als je er op dubbelclixx0rt, maar vervolgens doet photoshop zelf niets. Je kunt wel in photoshop zelf nog gewoon file -> open doen.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
CyBeR schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 11:06:
Zelfde probleem hier. In de dock werkt 't ook niet. Geen flauw idee waarom. Hij opent photoshop wel als je er op dubbelclixx0rt, maar vervolgens doet photoshop zelf niets. Je kunt wel in photoshop zelf nog gewoon file -> open doen.
Op mn stage heeft iemand dat in 10.3.9 met CS, ik denk dat het een bug in CS zelf is.. misschien getriggered door iets in tiger?

• hlz
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-08-2025
Gefixed...

http://www.adobe.com/support/techdocs/329996.html

Bij een archive and install zou de scripting addition nog in de previous system folder moeten zitten. FF terugzetten in je huidige systeem, Shop herstarten, en presto...

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-01 10:54
Las er net ook in deze thread over, waar men ook zei dat het niet Tiger specifiek is en dat een herinstallatie ook helpt :)