Ik zit reeds 2 dagen te stoeien met een XP netwerkje. Er is een wat algemenere pc waarop alle data terecht dient te komen. En hieraan hangen 2 'client' pc's die de data op de algemenere pc moeten opslaan.
Er is op de algemene pc een share aangemaakt, de gast account is is geactiveerd en tot dus ver ben ik geloof ik niets vergeten
.
Vanaf de andere pc's kan ik zonder problemen de share zien en benaderen. Tot dusver geen probleem.
Echter is er een programma onder de naam AfinHyp. (Iets met hypotheken
). Bij de installatie kent dit programma geen z schijf (ofwel de locatie waaronder ik de share van de algemene pc heb gekoppeld). Vanuit de beheerder kent ie de z schijf wel. Vanuit de andere accounts kent ie um in windows zelf wel en vanuit afinhyp niet.
Ik vind dit nogal vreemd gedrag en heb tot op heden nog geen oplossing weten te vinden. Ook het plaatsen van de map in gedeelte documenten heeft niets uit mogen wijzen.
Ik hoop dat iemand me hier verder kan helpen want ik ben toe aan iets anders
Er is op de algemene pc een share aangemaakt, de gast account is is geactiveerd en tot dus ver ben ik geloof ik niets vergeten
Vanaf de andere pc's kan ik zonder problemen de share zien en benaderen. Tot dusver geen probleem.
Echter is er een programma onder de naam AfinHyp. (Iets met hypotheken
Ik vind dit nogal vreemd gedrag en heb tot op heden nog geen oplossing weten te vinden. Ook het plaatsen van de map in gedeelte documenten heeft niets uit mogen wijzen.
Ik hoop dat iemand me hier verder kan helpen want ik ben toe aan iets anders
offtopic:
Me gaat nog een kop koffie halen en wacht rustig af
Me gaat nog een kop koffie halen en wacht rustig af