De aanmeldingsperiode is weer voorbij en nu is het aan jullie om te kiezen wie de nieuwe Statposter wordt. Stuur een mail naar poll@dutchpowercows.org met daarin je voorkeur en GoT naam. Gelieve dit in het onderwerp te plaatsen. Dit vergemakkelijkt het tellen. Alle inzendingen worden door 4 mensen ontvangen en onafhankelijk geteld. Als de instuurtermijn voorbij is posten we hier wie gestemd heeft en waar zijn stem heen gegaan is.
Het is dus niet de bedoeling dat je hier een voorkeur uitspreekt, wel mag je natuurlijk aangeven dat je een mail gestuurd hebt, maar dat is niet nodig.
De mensen die gesolliciteerd hebben zijn (in alfabetische volgorde):
CaLeX:
Het is dus niet de bedoeling dat je hier een voorkeur uitspreekt, wel mag je natuurlijk aangeven dat je een mail gestuurd hebt, maar dat is niet nodig.
De mensen die gesolliciteerd hebben zijn (in alfabetische volgorde):
CaLeX:
Chakotay:Beste mede-koe,
Onder het motto driemaal scheepsrecht doe ik wederom een gooi naar het statsposterschap. Een verouderde sollicitatie kunt u dan ook hier
vinden.
Er is weinig veranderd sinds de vorige verkiezing, nogsteeds beloof ik plechtig elke dag de missende DPCH's te posten en zal ik mijn best doen om elke dag een leuk verhaaltje te plaatsen boven al die mooie cijfertjes.
m00h,
CaLeX
Killerog:Hallo,
ik ben iets te laat zie ik net, hopelijk kan ik nog meedoen
Waarom ik me aanmeld:
Ik wil graag weer wat actiever worden binnen DPC, een paar jaar geleden (toen DPC nog vooral RC5-64 en OGR deed) was ik ook een van de statsposters, zelfs nog op fok toen die nog een DPC subforum hadden Het frontpage item van toen we de 1e plek overall in RC5 gepakt hadden is ook van mijn hand. Om te zien wat ik kan qua statsposten is dus genoeg materiaal beschikbaar
Doordeweeks ben ik meestal wel voor een uur of 10 beschikbaar, aangezien ik dan toch richting college ga kan ik best nog wel iets eerder aan de koffie gaan om een leuk verhaaltje neer te plempen. In het weekend niet altijd zo vroeg, maar ik ben wel vaak na middernacht nog een tijdje beschikbaar, zodat ik de vroeg beschikbare stats meteen al zou kunnen posten. Daarnaast kan ik natuurlijk altijd de UD-Grid stats opvegen
Op IRC ben ik op het moment niet meer aanwezig, maar de connectie naar iuturna staat nog open in mn irssi sessie, dus een paar /joins zijn zo gedaan. Redelijk wat mensen in #dpc en aanverwante kanalen kennen mij waarschijnlijk nog wel.
Voor zower ik weet heb ik een redelijk clean GoT record. Ik heb ooit 1x een mailtje gehad dat ik Cheetah niet moest pesten toen hij nog geen mod was, geen idee of dat ook daadwerkelijk een OW was geworden. Dit lijkt me echter geen probleem, aangezien half #keyserver zo'n mailtje gehad heeft![]()
Waarschijnlijk heb ik dit verhaaltje voor niets zitten typen omdat ik niet op de datum gelet had, maar doe er iets leuks mee zou ik zeggen
groeten,
Marco Luxwolda aka Chakotay
De instuurtermijn sluit op 13 mei rond de klok van 09:00 uurBeste DPC'er,
Mijn naam is Rogier Schoenmaker, waarschijnlijk beter bekend onder de nick killerog. Ik wil hierbij meedingen naar de vacature van statsposter.
Aangezien ik nog een (ijverige) student ben, ben ik de meeste ochtenden vroeg op en zal ik dus ruim op tijd de stats kunnen posten.
Verder ben ik nog betrekkelijk nieuw en heb nog maar 4 verschillende dc projecten gedraaid, maar aangezien ik de rest ook graag wil leren kennen lijkt statsposten mij hiervoor een mooie gelegenheid.
Daarnaast val ik iedereen zeer regelmatig lastig op IRC en heb ik ruime kennis van HTML.
Ook is mijn beheersing van de neerlandsche taal volgens mij afdoende voor deze functie.
Tot slot wil ik funcracker nog bedanken voor zijn inzet.
Met Vriendelijke Groet,
Rogier "killerog" Schoenmaker.
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!