ok ik heb op mijn laptop het volgende probleeem:
als ik inlog, dus wachtwoord intikken en dan inlog, dan zie in in een window "instellingen worden geladen". ik zie dan in een flits mijn bureaublad zonder pictogrammen, en dan komt er een windown met "U wordt afgemeld". en dan beland ik weer bij het inlogscherm. veilige modes visa versa(zelfde dus
)
dit is ontstaan nadat ik heb geprobeerd een dualboot met W98 te maken(ander verhaal
). ik heb met Partition magic rescue disks heb ik de primary partitie verkleint en een nieuwe paritie gemaakt. nadat het installeren van W98 niet wilde lukken heb ik dit weer terug gedraaid met partition magic rescue disks.
wat heb ik al geprobeerd:
- ik heb gekeken voor de zekerheid of het spyware was, dit is niet het geval.
- ik heb een aantal keer via WinPE checkdisk uitgevoerd, kon niks vinden
- ik heb geprobeerd via WinPE systeemherstel uit te voeren, dit wilde niet lukken omdat Systeemherstel niet wilde starten
- de Windows Operating System FAQ gelezen, hier stonden oplossingen voor spyware gevallen.
- uiteraard de search gebruikt en geen oplossing gevonden
wie o wie heeft een oplossing voor mij anders dan restore cdtje uitvoeren/opnieuw installeren??
als ik inlog, dus wachtwoord intikken en dan inlog, dan zie in in een window "instellingen worden geladen". ik zie dan in een flits mijn bureaublad zonder pictogrammen, en dan komt er een windown met "U wordt afgemeld". en dan beland ik weer bij het inlogscherm. veilige modes visa versa(zelfde dus
dit is ontstaan nadat ik heb geprobeerd een dualboot met W98 te maken(ander verhaal
wat heb ik al geprobeerd:
- ik heb gekeken voor de zekerheid of het spyware was, dit is niet het geval.
- ik heb een aantal keer via WinPE checkdisk uitgevoerd, kon niks vinden
- ik heb geprobeerd via WinPE systeemherstel uit te voeren, dit wilde niet lukken omdat Systeemherstel niet wilde starten
- de Windows Operating System FAQ gelezen, hier stonden oplossingen voor spyware gevallen.
- uiteraard de search gebruikt en geen oplossing gevonden
wie o wie heeft een oplossing voor mij anders dan restore cdtje uitvoeren/opnieuw installeren??
[ Voor 15% gewijzigd door p-de-geus op 06-05-2005 01:06 ]
dSLR: Nikon D5300;