Ik ben met de oude pc van m'n zwager bezig (wat hebben wij toch met zwagers, zusjes etc
) Daar is destijds een cd met win95 meegeleverd en geïnstalleerd, maar daar is hij het inlegvel van kwijt met het id/oem nr. er op.
Is dit nr nog ergens op de pc te achterhalen ?
Het probleem is namelijk dat iemand er een keer win98se overheen heeft gegooid, de pc start nu op met het splash-screen van win95 maar komt na de opstart gewoon in win98 terecht
Bij configuratiescherm --> systeem krijg ik ook de registratiegegevens van 98 te zien.
Bij het afsluiten, tenslotte, zie je ook het 98-scherm van "Windows is bezig met afsluiten"
Zou het in dit geval nog mogelijk zijn de id van 95 te achterhalen ?
"windows 98 installatie ongedaan maken" is overigens niet zichtbaar in configuratiescherm --> software, dus 95 is ook niet meer terug te halen voor dit doel.
Is dit nr nog ergens op de pc te achterhalen ?
Het probleem is namelijk dat iemand er een keer win98se overheen heeft gegooid, de pc start nu op met het splash-screen van win95 maar komt na de opstart gewoon in win98 terecht
Bij configuratiescherm --> systeem krijg ik ook de registratiegegevens van 98 te zien.
Bij het afsluiten, tenslotte, zie je ook het 98-scherm van "Windows is bezig met afsluiten"
Zou het in dit geval nog mogelijk zijn de id van 95 te achterhalen ?
"windows 98 installatie ongedaan maken" is overigens niet zichtbaar in configuratiescherm --> software, dus 95 is ook niet meer terug te halen voor dit doel.
De meeste computerproblemen ontstaan tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord