Ik heb het volgende systeem; Asus K8N-E Deluxe, AMD 64 3400+ S754, 1024 ddr 400 Twinmos cl2 , Enermax Noisetaker 370W, Club3d Ati Radeon X800xt 256MB (500-500mhz) 200GB Western Digital IDE 8MB.
Zodra Ik Counterstrike source speel, zakt mijn FPS van 100 gemiddeld tot 20 -30 FPS en daar blijft ie dan wel vaker effe steken.
De temps van mijn videokaart zijn stressed 41 graden.
Voorheen, (1 week geleden) had ik hier geen last van! Mijn windows instalatie is nu 2.5 week oud. Ik heb de laatste nieuwe catalyst driver geïnstalleerd.
Mijn AGP snelheid staat op 8 x en de fastwrites staan aan.
Ik had de instellingen van Source op high gezet incl. 4x aa en 16x af,1024*768.
Dit liep dus als een zonnetje. 1 week zo gespeeld, ineens lage fps ik dacht even 4x aa uit en gaan
. Ik dat gedaan en idd. het liep weer perfect 100-120 fps. tot weer een week later (nu dus).Ik mijn AF op 8x gezet en details omlaag geschoeft. En nog framedrops tot 30 fps
Ik heb natuurlijk even 3d mark05 gedraait en wat schept mijn verbazing 5670 punten, wat dus een hele nette score is voor een systeem als de mijne.
Ik dacht toen nog even een benchmark uitproberen die niet zo GPU afhankelijk is.
Dat is dus bijv. Aquamark3. En ook daar een score van 66.800 punten, wat dus ook een hele nette score is.
Mijn vraag luid dan ook. Wat zou ik hieraan kunnen doen?
Zodra Ik Counterstrike source speel, zakt mijn FPS van 100 gemiddeld tot 20 -30 FPS en daar blijft ie dan wel vaker effe steken.
De temps van mijn videokaart zijn stressed 41 graden.
Voorheen, (1 week geleden) had ik hier geen last van! Mijn windows instalatie is nu 2.5 week oud. Ik heb de laatste nieuwe catalyst driver geïnstalleerd.
Mijn AGP snelheid staat op 8 x en de fastwrites staan aan.
Ik had de instellingen van Source op high gezet incl. 4x aa en 16x af,1024*768.
Dit liep dus als een zonnetje. 1 week zo gespeeld, ineens lage fps ik dacht even 4x aa uit en gaan
Ik heb natuurlijk even 3d mark05 gedraait en wat schept mijn verbazing 5670 punten, wat dus een hele nette score is voor een systeem als de mijne.
Ik dacht toen nog even een benchmark uitproberen die niet zo GPU afhankelijk is.
Dat is dus bijv. Aquamark3. En ook daar een score van 66.800 punten, wat dus ook een hele nette score is.
Mijn vraag luid dan ook. Wat zou ik hieraan kunnen doen?
[ Voor 4% gewijzigd door Doppert op 06-05-2005 00:28 ]
http://raptr.com/Doppert/about