nieuws: MSI P4N Diamond-moederbord review
Het woordje fysieke is hier totaal overbodig. Als er staat 'is uitgerust met een tweetal PCI gleuven' (wat overigens geen gleuven zijn, maar sloten), dan is het al duidelijk dat dat om fysieke sloten gaat, en niet om softwarematige.
Ik meld het maar eens, omdat deze fout me al vaker is opgevallen. Het woord fysieke komt best veel voor in FP postings, en is in bijna alle gevallen overbodig.
//edit
meer voorbeelden:
nieuws: KPN lanceert ISDN-1 voor overstappers ISDN naar ADSL
Dit is me al veel vaker opgevallen op t.net. Het gaat mij dus niet specifiek om deze post, maar in het algemeen.Dit moederbord is gebaseerd op de nForce4 SLI Intel Edition-chipset en is logischerwijs uitgerust met een tweetal fysieke PCI Express x16-gleuven.
Het woordje fysieke is hier totaal overbodig. Als er staat 'is uitgerust met een tweetal PCI gleuven' (wat overigens geen gleuven zijn, maar sloten), dan is het al duidelijk dat dat om fysieke sloten gaat, en niet om softwarematige.
Ik meld het maar eens, omdat deze fout me al vaker is opgevallen. Het woord fysieke komt best veel voor in FP postings, en is in bijna alle gevallen overbodig.
//edit
meer voorbeelden:
nieuws: KPN lanceert ISDN-1 voor overstappers ISDN naar ADSL
nieuws: HP vindt mogelijke opvolger voor de transistorAllereerst moet de fysieke verbinding bij de klant thuis omgebouwd worden naar een analoge lijn
nieuws: nVidia GeForce 6700 verwacht in novemberDe werking van de latches is niet gebaseerd op halfgeleiding, maar lijkt meer op die van een fysieke schakelaar.
[/quote]Om de productiekosten te drukken introduceerde het bedrijf eerder al de NV43, een kleinere versie van de NV40 met acht fysieke pipelines
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2005 00:23 ]