Ik heb een Excel bestand waarin ik een lijst bij hou van welke films ik heb.
De volgende kolommen zitten erin:
Film nr, Naam, Medium(CD/DVD), taal en ondertitel(Y/N)
Ik wil de lijst gaan uitbreiden met de volgende kolommen:
Genre, Jaar, Tijd, Plot, rating en IMDB nr
Deze informatie is te vinden op IMDB.com
Het enige probleem is dat de lijst zo'n 550 films bevat en ik geen intresse heb in:
- 550 keer zoeken op IMDB.com
en
- 6 * 550 keer overschrijven
Door zoekwerk heb ik sites en programma's gevonden die voor je op IMDB konden zoeken, en het hierdoor konden versnellen (zoals Movie collector).
Maar ondanks dit fijne programma moet ik nog alle 550 films afzonderlijk invoeren.
Ik ben opzoek naar een programma waar ik alle films in een keer kan invoeren, liefst met copy past vanuit excel.
Dat de gevraagde gegevens er bij worden gezocht en gezet, ZO dat het makkelijk terug te gooien is naar excel.
welk programma is hiervoor geschikt?
of hoe kan ik dit het beste oplosssen?
De volgende kolommen zitten erin:
Film nr, Naam, Medium(CD/DVD), taal en ondertitel(Y/N)
Ik wil de lijst gaan uitbreiden met de volgende kolommen:
Genre, Jaar, Tijd, Plot, rating en IMDB nr
Deze informatie is te vinden op IMDB.com
Het enige probleem is dat de lijst zo'n 550 films bevat en ik geen intresse heb in:
- 550 keer zoeken op IMDB.com
en
- 6 * 550 keer overschrijven
Door zoekwerk heb ik sites en programma's gevonden die voor je op IMDB konden zoeken, en het hierdoor konden versnellen (zoals Movie collector).
Maar ondanks dit fijne programma moet ik nog alle 550 films afzonderlijk invoeren.
Ik ben opzoek naar een programma waar ik alle films in een keer kan invoeren, liefst met copy past vanuit excel.
Dat de gevraagde gegevens er bij worden gezocht en gezet, ZO dat het makkelijk terug te gooien is naar excel.
welk programma is hiervoor geschikt?
of hoe kan ik dit het beste oplosssen?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2005 00:12 ]