Toon posts:

Norton toegang geven

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een eigen FTP server, en iemand kan daar bestanden executen (starten), dat is het probleem niet, maar elke keer als diegene een nieuwe versie erop gooit, en hij execute hem, dan krijg ik dus die melding van prog.exe wilt contact maken met het internet. Ik wil dus hebben dat al die bestanden in die map dat automatisch mogen.
Ik gebruik alles van Norton, dus.... waar kun je het instellen zelf kom ik er niet uit!

Alvast bedankt

Robin

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Het lijkt me dat Norton een prima handleiding heeft of een duidelijke helpfunctie. Ik zou die eerst eens gaan raadplegen.

offtopic:
Aan bedanken en groeten doen Tweakers niet. Dat doen ze geheel geautomatiseerd anders zijn ze daarmee zowat hele dagen bezig.

ARME AOW’er

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Een nieuwe versie van een programma zul je altijd eerst toegang moeten verschaffen, aangezien het een ander programma betreft volgens je firewall. Wat heb je zelf al geprobeerd dan? Al eens bij Norton op de website gekeken of het mogelijk is? Je handleiding al eens doorgelezen of er daar iets over beschreven staat?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gekeken in de handleiding, daar stond he uitgelegd!

Bedankt!

Verwijderd

De handleiding is natuurlijk het eerste waar je naar kijkt als je een probleem hebt en er niet uitkomt :)
Hier op GoT hebben we een aantal regels waar een topic aan moet voldoen die je hier kunt vinden:
Algemene gedragsregels (Netiquette) :)
Wil je daar de volgende keer op letten als je een topic start? :)

Dit topic is gesloten.