nero6 OEM versie herkent geen mp3-bestanden als geldige best

Pagina: 1
Acties:
  • 286 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ever_zwijn
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-08-2025
Ik heb een OEM versie van nero (versie 6).
Ik wil een cd branden met mp3's, maar in een formaat dat een gewone cd-speler kan afspelen. Ik zou denken dat nero die omzetting zelf wel kan. Maar als ik een audio cd wil branden lukt dit dus niet omdat hij geen mp3-bestanden herkent als geldige invoer voor dergelijke cd.

Ben ik verkeerd in de veronderstelling dat nero dit automatisch zou doen?
Wat kan ik eraan doen?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Je kunt dit ook met WMP doen, test het daar ns mee :)

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-02 17:51
Nero zou dat wel zelf moeten doen. Het kan zijn dat de OEM versie geen ingebakken MP3 decoder aan boord heeft, maar dat kan je zelf wel ff uitzoeken op de website van Nero.

• Borizz
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-01 15:55
De OEM versie heeft zeker wel een MP3 decoder aan boord.

Waarschijnlijk heb je ervoor gekozen een DATA cd te maken, heirdoor komen de MP3's als data op de cd te staan en niet als muziek.

Zorg ervoor dat je kiest om een AUDIO cd te maken dan worden de MP3's wel automatisch omgezet naar muziek.

If I can't fix it, it ain't broken.

• Leolinedance
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-02 16:47
Even een wat ouder topic omhoog skuppn,

Ik heb dus hetzelfde probleem nu. Ik heb Nero 6 Enterprise Edition.
Die zou toch mp3's moeten kunnen branden als normale audio cd zou je zeggen. Maar hij zegt dat de extensie niet ondersteunt wordt. Heb verschillende mp3's geprobeerd, maar er werkt er geeneen.

Ik heb natuurlijk wel 'audio cd' geselecteerd en geen data of dvd ofzo. Heb het al verschillende keren geprobeerd, tekens zonder resultaat.

Weet iemand wat hier aan de hand is?

Verwijderd

Zijn het mogelijk MP3 PRO bestanden? Hiervoor heb je een aparte decoder nodig voor Nero. Standaard MP3 (LAME) zou Nero moeten herkennen.

• Leolinedance
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-02 16:47
Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 15:14:
Zijn het mogelijk MP3 PRO bestanden? Hiervoor heb je een aparte decoder nodig voor Nero. Standaard MP3 (LAME) zou Nero moeten herkennen.
Nee, zijn gewone mp3 bestanden. Misschien ergens een instelling over het hoofd gezien ofzo?
Vroeger ging het inderdaad gewoon...vaag!
Pagina: 1