Toon posts:

hardeschijf verwijderd niet uit de prullen bak

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb bv 45 gig vrije ruimte op me hardeschijf, en als ik bv een bestand van 1 gig in de prullenbak heb, en ik verwijder het vanuit me prullenbak, heb ik nog steeds 45 gig op me hardeschijf qua ruimte.
hoe kan dit?
want normaal gesproken moet ik dan toch 46 gig hebben na dat ik dat 1 gig bestand uit me prullenbak heb verwijderd.intussen ben ik al meer dan 4 gig kwijt.
ook al schijfcontrole gedaan maar geeft geen fout aan.
uit de prullen bak gaat het bestand als ik het verwijder maar je merkt er gewoon niks van op je hardeschijf.
maar zins een paar dagen verwijderd hij wel goed uit de prullen bak en zie ik het ook terug op me harde schijf.alleen ben ik mooi 4 gig kwijt van toen.
me vraag is hoe krijg ik die 4 gig weer terug, en hoe kan dat dat hij eerst zo raar deed?

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Toevallig Symantec / Norton tooltjes erop ? Check dan het rechtermuisknop menu van je Prullenbak maar eens :)

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb geen norton.
ik heb panda, maar ik zie dat niet wat jij bedoeld.
heeft panda niet.

Verwijderd

Ik begrijp je niet goed, je wilt dus de 4 GB die de computer toendertijd niet wilde verwijderen achterhalen? Als je je prullenbak gewoon leeg hebt gemaakt, en de schijfcontrole geen fouten gaf, lijkt het me sterk dat er iets mis met de prullenbak was.

//edit » limoentje was eerder met hen onderstaande bericht.
Of gebruik je toevallig Norton Antivirus, met een beveiligde prullenvak? Dan moet je rechtermuisknop op je prullenbak doen, en daarna beveiligde bestanden o.i.d. aanklikken.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2005 18:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 18:57:
Ik begrijp je niet goed, je wilt dus de 4 GB die de computer toendertijd niet wilde verwijderen achterhalen? Als je je prullenbak gewoon leeg hebt gemaakt, en de schijfcontrole geen fouten gaf, lijkt het me sterk dat er iets mis met de prullenbak was.

//edit » limoentje was eerder met hen onderstaande bericht.
Of gebruik je toevallig Norton Antivirus, met een beveiligde prullenvak? Dan moet je rechtermuisknop op je prullenbak doen, en daarna beveiligde bestanden o.i.d. aanklikken.
ik heb geen beveiligde prullenbak.
toendertijd had ik zeg maar 1 gig in de prullen bak dus ik het bestand verwijderen, prullenbak leeg dus,maar ik zag er niks van terug op me hardeschijf en heb zoveel verwijderd dat ik nu 4 gig kwijt ben .en ik deed het dus niet in 1x 4gig in me prullenbak.
maar zins een paar dagen doet hij wel normaal met verwijderen mijn vraag is waarom toen niet en nu wel? en hoe krijg ik die 4 gig weer terug?

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:25

The Third Man

The Third Jellyfish

Check met een tooltje (zoals Spacemonger of Sequoiaview) wat nu die ruimte in gebruik neemt (staat ook in FAQ).

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Mijn schijfruimte klopt van geen meter maar eens nalezen zal wel helpen.

Overigens had je dit al veel eerder kunnen en moeten doen want je bent in een eerder topic over ditzelfde probleem daar al eerder op gewezen. :)

ARME AOW’er

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.