Toon posts:

Savage 4 zuigt! Welke GeForce MX zal ik nemen?

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien ik nu een Savage 4 GT 32 MB Ram heb wil ik erg graag een nieuwe. S3 heeft een kolere ondersteuning met drivers enzo en mijn kaart kan Quake 3 niet eens aan.Denk dat ie te warm word de kaart.

Maar ik ben dus van plan een nieuwe te kopen en denk aan een GeForce MX . Welke is de beste?(ouch! foute vraag:P). Maar ik wil óf een Creative 3D Blaster aangezien zij goede support hebben, óf een Asus 7100 omdat ie een óók een TVout heeft. Welke bevalt het beste bij jullie? En verschillen de Framerates bij deze kaarten veel?

Ik héb rondgezocht op het web maar vind de mening van Gamers een stuk belangrijker dan een of andere site van een aanbieder:)

Alvast thnx

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Ik heb ook een S3 Savage4, en als Savage4 eigenaar zou je toch minstens moeten weten wat creative doet met produkten die niet meer je van het zijn...
idd ja, dumpen die hap. Creative 3D Blaster Savage4 wordt niet eens meer genoemd op die site van hun...

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet het ja:'( S3 Zuigt gewoon...zelfs met de naam SonicBlue of whatever:r ... Maarre ik doelde niet op 3DBlaster van S3 maar van Creative... die MX kaart.. of heet ie anders... nou ja.. IEMAND??? welke MX is de beste??

Verwijderd

Hercules 3d Prophet2mx dualview 32mb 8-)

• darthdrinker
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-06 23:51

darthdrinker

HELP!

of de normale hercules prophetII mx natuurlijk ;)

Iemand doodmaken met een blije mus.....

Verwijderd

dan wel de retail met 5,5ns geheugen :Y)

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-06 17:42
hmz....

ik ben ok van plan om naar GeForce 2 MX over te stappen.... heeft die Hercules 3D Prophet 2 MX met 5.5ns geheugen ook TV-OUT ?

//edit
typo's
//edit

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Verwijderd

nee die heeft 6ns geheugen, ook goed :)

• Eeruku
En dat is de....??? [naam hier]

want ik zie nerger Hercules 3D Prophet 2 MX TV-out in pricewatch... :?

Verwijderd

Hercules 3D Prophet II MX Dual Display :D(gewoon 1 vga en 1 tv-out)

• Eeruku
Hmz......

ik kwam DIT: http://www.hastec.nl/gainward/gf2mxgstwinview.htm
tegen....... is dit een beetje goede kaart?

• _JGC_
  • Nu online
Op woensdag 10 januari 2001 20:48 schreef SaiyaJin het volgende:
Ik weet het ja:'( S3 Zuigt gewoon...zelfs met de naam SonicBlue of whatever:r ... Maarre ik doelde niet op 3DBlaster van S3 maar van Creative... die MX kaart.. of heet ie anders... nou ja.. IEMAND??? welke MX is de beste??
Ik doel ook niet op die kaart, maar deze geef ik als voorbeeld over wat Creative flikt met videokaarten die niet helemaal meer meelopen.

Verwijderd

hehe wacht maar s3 komt met een super kaart aan dit jaar

• BoNeZ99
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-08 10:06
Als je Q3 goed wilt laten draaien met je savage4 moet je de OpenGL drivers downen van +- 20 MB en je kaartje updaten naar de laatste drivers. Khad het ook|:(. Maar ik heb nu de CardExpert GF2 MX met twinview. Werkt perfect, en bij de Enhanced mode werkt ie op 200/210 inplaats van 166/175. Krijg je er wat frames bij. :7 BTW heeft ook een TV Out...

• _JGC_
  • Nu online
1,15 MB is genoeg: mijn tweakdriver... Geen GLSetup gebruiken...

• Cheese_man
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11-2025

Cheese_man

Waarom kiezen?

Die V7100 heb ik bij een vriend van me zien draaien...doet het erg leuk....

Die Creative moet je even voor opletten...zeker als je wilt gaan OC-en.

Deze kaart heeft dan wel DDR ipv SDR geheugen, maar een 64bit membus ipv 128bit...verder is het geheugen ook lager geklokt dan bij SDR...ik geloof halverwege de 140 ipv 166.

Van SDR mem is gebleken dat het iets verder te overklokken is...settings van de kaart van 200/200 ipv 166/166 zijn eerder regel dan uitzondering!!

Die Hercules ziet er ook nog eens lekker uit in zijn blauwe kleurtje...Blue Orb erop en dan MOET je wel een raampje maken in je kast >:).

reserveringshouder Tesla Model 3

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

ik heb de Creative MX gezien en er zit niet eens een heatsink op !! en de drivers zette standaard FSAA aan :(

Verwijderd

wat lult die gast daar nou, S3 komt helemaal niet met kaart van het jaar DOMME GERUCHTEN, net als die klote VIPERII die ik heb die gasten van S3 kunnen beter wasmachines gaan bouwen ofzo...

maar een GEFORCEMX... Creative die is nog goed over te clocken, maar die hercules is ook goed hoor

• Cheese_man
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11-2025

Cheese_man

Waarom kiezen?

hjs,

dat er geen sink op zit is alleen maar goed....dan hoef je die er niet af te slopen als je er een Blue Orb op wilt plakken ;)

Alleen zuigt dat DDR geheugen wat er op zit!!!

reserveringshouder Tesla Model 3

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 19:49
Op donderdag 11 januari 2001 14:38 schreef The_Master.KOD het volgende:
wat lult die gast daar nou, S3 komt helemaal niet met kaart van het jaar DOMME GERUCHTEN, net als die klote VIPERII die ik heb die gasten van S3 kunnen beter wasmachines gaan bouwen ofzo...

maar een GEFORCEMX... Creative die is nog goed over te clocken, maar die hercules is ook goed hoor
all i say is, SHUT UP

je hebt blijkbaar totaal geen verstand van computers, want iemand die dat welzou hebben kraamt niet zulke bullshit uit!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 19:49
kijk effe hiernaar, heb je het nieuwste van het nieuwste:

http://www.onepc.net/reviews/0026/

• Snijkoek
  • Laatst online: 25-08 16:20

Snijkoek

Metal up your ass

Op donderdag 11 januari 2001 14:38 schreef The_Master.KOD het volgende:
...net als die klote VIPERII die ik heb die gasten van S3 kunnen beter wasmachines gaan bouwen ofzo...
Waarom koop je hem dan onnozele? Dat is pas stom |:(

• _JGC_
  • Nu online
Ze moeten geen wasmachines gaan maken bij S3. Als ze eens goede drivers maken zijn ze al een stuk verder. Ik had net mijn Savage4 tweakdrivers geport naar de Viper 2 en de Savage3D. Zat er een vervelend bugje in de Viper 2 drivers: AutoMipmap werd verkeerd gedaan |:(
Pagina: 1