Altijd toetsenbord

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• AkTje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08-2025
Ik heb nu een oude pc van mij (p4 2.8, 1024ram, 120gb, fx5200) als server gebruiken voor op lan strax.
Nu wil ik via vnc de server besturen.
Maar als ik opstart zonder toetsenbord in mijn usb of ps2 slot dan gaat mijn speaker blaaten.
Is er een optie om dit te verhelpen in de bios ? ik heb al gezocht maar vind er niets over eingelijk.

Alvast bedankt

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-02 21:18

n00bs

Het is weer Zomer!

AkTje schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 17:15:
Ik heb nu een oude pc van mij (p4 2.8, 1024ram, 120gb, fx5200) als server gebruiken voor op lan strax.
Nu wil ik via vnc de server besturen.
Maar als ik opstart zonder toetsenbord in mijn usb of ps2 slot dan gaat mijn speaker blaaten.
Is er een optie om dit te verhelpen in de bios ? ik heb al gezocht maar vind er niets over eingelijk.

Alvast bedankt
Lees je manual eens door, wij zijn geen helpdesk

offtopic:
Het valt mij op dat de laatste er VEEL nieuwe mensen op tweakers zijn geregistreerd om de meeste onzinnige vragen beantwoord te krijgen... het hele "tweaker" gevoel verdwijnt met die nieuwe stroming

[ Voor 18% gewijzigd door n00bs op 05-05-2005 17:18 ]

• Justifier
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-04-2024
Wat voor een moederboard is het. is het toevallig een compaq want die van mij heeft dat ook.

• AkTje
Moederbord:

Aopen AX4PE Max

Bios:

Phoenix - AwardbiosCMOS staat erboven

@noobs
Zit elke dag hier, post alleen nooit/weinig. Maar ik ben gewoon niet bekend op het gebied van bios
Dus stil

[ Voor 46% gewijzigd door AkTje op 05-05-2005 17:21 ]

• BoyGenius
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

Halt on all errors oid uitzetten... :)

I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...

Verwijderd

Lees de handleiding van je moederbord, dat kan je makkelijk uitzetten in het bios.. "Halt on Errors... None"

• AkTje
Boygenius ty.
Heb nu staan: Holt on: All, alleen keyboard niet.
Nu weet ik waar moet ik zoeken, danku

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:51

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Kom op zeg, je hoeft niet veel over BIOS te weten om te constateren dat een BIOS op een moederbord zit, dus voor antwoorden hierop helpt het om in het juiste subforum te kijken - Processors, Moederborden en Geheugens dus.

Doe alsjeblieft dus voortaan de moeite voor je op GoT post. Het is hier geen helpdesk, we willen graag helpen, maar alleen als je jezelf ook helpt...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.