Er zijn wegen die niet moeten worden begaan, legers die niet moeten worden aangevallen, ommuurde steden die niet worden bestormd, gebieden die niet moeten worden betwist en orders van de commandant die niet moeten worden opgevolgd <Sun Tzu>
Verwijderd
Die 404 error had ik ook, was op zich geen probleem hier. Ik moest gewoon een paar keer de client opnieuw starten en dan updaten (check all), en uiteindelijk op play rose drukken. Het spel werkte goed, maar viel imo tegen. (En dat is dan weer een persoonlijke mening
)
dat moest ik dan maar eens proberen. thnx enniewee
Er zijn wegen die niet moeten worden begaan, legers die niet moeten worden aangevallen, ommuurde steden die niet worden bestormd, gebieden die niet moeten worden betwist en orders van de commandant die niet moeten worden opgevolgd <Sun Tzu>
Jah, das normaal. Die pagina heeft het nooit gedaanRavhin schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 17:09:
Na het lezen van de verschillende enthousiastelingen die aan Roseonline meededen besloot ik het spel maar eens uit te proberen. De installer via iroseon.com gedownload en geïnstalleerd. Liep vast bij 99% (was al voorspeld), afgesloten en opnieuw opgestart. De client start op, hé, "deze pagina kan niet weergegeven worden"
![]()
Iemand wereldideeën?
Maar zoals je ziet kan je onderaan gewoon op "play Rose" drukken en dan start het spel gewoon. Aanstaande maandag komt er alleen een reset aan, dus het is nu zonde om te spelen