3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
ik heb vroeger altijd een originele intel-celeron-koeler + fan gebruikt om mijn harde schijf (eerste gen 7200rpm) te koelen. De harde schijf stak namelijk exact vergenoeg uit de "ophanging" om dat blok op te leggen. Misschien wel een ideetje voor jou, het koelblok van jou heeft volgens mij hetzelfde formaat.
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Helpt toch niet meer, in m'n computer heb ik er meer aan.Op woensdag 10 januari 2001 21:48 schreef te(X)en het volgende:
je voorhoofd?
EDIT : Bedankt universal, ik zat er ook al aan te denken, maar wist niet of het wel zou helpen als niet m'n volledige hd is bedekt.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
In stukjes zagen en op je ram-sinks bevestigen, met frag-tape of een warmte-geleidende past dat plakt.. volgens mij geleidt normale seconde-lijm slecht, klopt dit?
Ik heb denk ik op mijn proc (slot a) ongeveer zo'n koelblok zitten met die afmetingen. En ook nog twee ventilator.
Dus prop dat ding op je proc
Dus prop dat ding op je proc
It takes only a minute to get a crush on someone, an hour to like someone, and a day to love someone, but it takes a lifetime to forget someone.
Verwijderd
/me loopt al een tijdje rond met het id om eens een groot koelblok van ALu te gaan bouwen meteen 120MM fan erop, maar verder dan wat ontwerpen is het nooit gekomen.
Pagina: 1