Ik wil zelf een jukebox gaan maken. Dat betekent dat ik van hout een mooie zuil maak, waar ik allerlei onderdelen in en aan bevestig. Wat moet hij kunnen? Muziek afspelen en als digitale fotolijst werken. Dus ik wil een flatscreen monitor ertegenaan hangen, boxen ertegenaan bevestigen, de subwoofer erin bouwen, een draadloze muis op een uitstekend plankje en de pc in de zuil wegwerken.
Wat heb ik nodig??
in ieder geval zal ik de flatscreen moeten kopen, beetje mooie is 250 euro.
Goede luidsprekers, geen 5 speakers, want het is de woonkamer/keuken dus je luistert overal naar de muziek.
Ik neem aan een zeer goede geluidskaart?
Een grote harde schijf voor alle mp3 bestanden, die zet ik via usb stick over van mn pc's op de computerkamer. (of kun je met twee bluetooth usb sticks draadloos bestanden overzetten?
Waar moet die pc nog meer aan voldoen? Snelheid, geheugen, videokaart lijkt me onbelangrijk.
Zijn er mensen die kunnen meedenken, of iets dergelijks gemaakt hebben, tips?
Wat heb ik nodig??
in ieder geval zal ik de flatscreen moeten kopen, beetje mooie is 250 euro.
Goede luidsprekers, geen 5 speakers, want het is de woonkamer/keuken dus je luistert overal naar de muziek.
Ik neem aan een zeer goede geluidskaart?
Een grote harde schijf voor alle mp3 bestanden, die zet ik via usb stick over van mn pc's op de computerkamer. (of kun je met twee bluetooth usb sticks draadloos bestanden overzetten?
Waar moet die pc nog meer aan voldoen? Snelheid, geheugen, videokaart lijkt me onbelangrijk.
Zijn er mensen die kunnen meedenken, of iets dergelijks gemaakt hebben, tips?