Toon posts:

De laptopper failliet

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vorige week heb ik bij de laptopper een Acer 1994Wlmi besteld. Keurig geld overgemaakt. Hij zou eind deze week geleverd worden. Kijk ik afgelopen maandag op de website staat er:

Helaas zijn alle activiteiten van De Laptopper met onmiddelijke ingang gestaakt.

Op dit moment zijn we wel bezig een kandidaat te vinden, die wellicht de aciviteiten van De Laptopper over zal/gaan nemen. Bekeken zal dan worden, of de lopende zaken en de garantieafhandelingen kunnen worden overgenomen. Zodra daar meer over bekend is, zullen we dat meteen kenbaar maken.

Het spijt ons zeer op deze manier te moeten stoppen, maar we willen bij deze wel iedereen bedanken die de afgelopen jaren zijn of haar vertrouwen in De Laptopper heeft gesteld. Jammer dat we die 'relatie' op deze manier moeten beëindigen........

J. Bax

De Laptopper

Gelijk een mailtje gestuurd hoe het met mijn geld zit (€1690). Kreeg als antwoord dat de voorraaden
nihiel zijn, en de liquide middelen op. Maw geld weg...........

Kan ik dus weer een jaar sparen voor een laptop.

:( :( :( :( :'( :'( :'( :( :(

PS, wijze les; nooit iets vooruit betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daar is al een topic voor ;)

hier dus!

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2005 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Lijkt me sterk dat jij je geld niet terug krijgt.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, maar waar vind ik die topic? (je begrijpt dat ik zeer benieuwd ben naar ervaringen van anderen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Lijkt mij sterk als hij het wel terug krijgt. Hij is gewoon een schuldeiser geworden. Dat is echt balen! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayhem
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-09 10:10

mayhem

Vogens mij krijgt eerst de belastingdienst geld, dan de bank, en dan pas de overige schuldeisers, dus je kan inderdaad naar je centen fluiten. Jammer maar helaas, zo zit de wet in elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07 20:06
CycloneX schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 14:35:
Het lijkt mij eerder gezegd sterk dat hij z'n geld wel terug krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
CycloneX schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 14:35:
Wat mij is verteld is op het moment van een faillisement eerst de grote schuldeisers worden betaald (belasingdienst, banken, leveranciers, enz, in die volgorde) en dan pas de kleine man. Het geld is dan meestal al lang op. Ik weet ook niet bij wie ik nu terecht kan. Bureau voor rechtshulp, advocaat, kerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 14:38:
[...]

Sorry, maar waar vind ik die topic? (je begrijpt dat ik zeer benieuwd ben naar ervaringen van anderen).
zie edit vorige post!

Misschien wel handig om te vermelden: wat is je leeftijd? want bij faillisement krijg je gewoon vordering en moet je in de rij staan voor je geld (met iedereen delen).
Indien je minderjarig bent en zonder toestemming van je ouders zo'n koop gedaan hebt kan je hem (afhankelijk van je leeftijd en de aard van de koop) misschien vernietigen waardoor de overeenkomst nooit heeft bestaan en je dus geld krijgt voor de "normale" schuldeisers.

Bij faillisement hebben bepaalde groepen voorrang (zoals belastingsdienst, bank etc) leveranciers doen dit over het algemeen met eigendomsvoorbehoud, waardoor ze hun spullentjes ook vooraf terug krijgen (zover ik weet) en dan komt de rest met gelijke rechten.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2005 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
echt super genaait voor je :(

heb ik iig wel weer iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 11:10
Mr.S schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 14:39:
[...]

Het lijkt mij eerder gezegd sterk dat hij z'n geld wel terug krijgt
De kans dat TS z'n geld terug krijgt isniet zo heel groot, hij is maar een van de schudleisers.
Je kan beter hopen op een overname van het bedrijf of van de orders.
Toen bij de bouw van mijn huis de standaard keukenleverancier (Hans Verkerk :r ) failiet ging werden de orders gelukkig overgenomen door Mandemakers, waardoor ik geen schade leed (behalve een paar nerveuze weekjes :P )

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Fordfiller: zoals mockinbird al editte: Problemen rond De Laptopper

Daar verder svp, en sterkte :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

1 topic is genoeg: Problemen rond De Laptopper

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.