Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[PW] dumpprijzen HDD's

Pagina: 1
Acties:
  • 75 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Uhm, iemand een idee waarom veel hardeschijfjes nu voor een dumpprijs staan gelist in de pricewatch? 300gig voor 25 euro, etc... niet alleen van een enkele winkel, maar bijna alle winkels waar een bepaalde hdd wordt aangeboden?

worden ze nu aangeboden voor die prijzen omdat de heffing hierop eraan zit te komen?

Verwijderd

lijkt mij gewoon een foutje hier op de site

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

OMG :X

Dit klopt niet :/

Huh, ze staan ook zo op hun site.
Lijkt me niet de bedoeling 8)7

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:15

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Hm, maar als je doorklikt naar de winkel, staat-ie daar ook voor 7 euro ex btw... (Maxtor DiamondMax 10, 300gb)... Lijkt me een foutje daar dan.

Rail Away!

Verwijderd

Topicstarter
dacht ik eerst ook, maar als je doorklikt naar de winkels zelf, staan ze daar ook voor een belachelijk lage prijs gelist..

• declan001
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-01-2023
jezus, zo zou ik er meteen 5 bestellen. Lijkt mij ook niet te kloppen, ik kwam btw alleen bij aces direct die lage prijzen tegen. 7 euro voor 300gb ex btw.
LOLZ

chance favors the prepared mind

• tHe_BiNk
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

De bedrijven met de lage prijzen gebruiken misschien dezelfde database? Zag dit gisteren ook met de 250GB van Hitachi.

[ Voor 25% gewijzigd door tHe_BiNk op 05-05-2005 13:22 ]

APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.

• Johpie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09 18:30
idd, gisteravond viel het me al op, was op zoek naar een WD Scorpio, was iets van 20 euri voor 80 GB

Verwijderd

Ja en? Als je d'r nou gewoon een besteld, en je betaald netjes kunnen ze toch niks doen?
Of wel? Lijkt mij namelijk niet. Of wel?

-edit-
Gaaf man, ze hebben ook schijven van dik in de 1400 euro. :)
Hou die maar. :+

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2005 13:23 ]

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:40

Thandor

SilverStreak

Op Voorraad :
41-50 stuks
Dan maar ff een stuk of 30 van die schijven bestellen :Y)

Wel een vreemde fout. Als er 1,65€ stond zat er nog logica in. (komma verkeerd). Maar 8,33 :?

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

• Mad Marty

Mad Marty

Inderdaad, dat dacht ik ook. Gewoon maar eens proberen?

Rail Away!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:15
Zal die HD of voor een dump prijsje van je rekening af gaan ? en verwerken ze vandaag aanvragen... :+

[ Voor 26% gewijzigd door FDMK op 05-05-2005 13:24 ]

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• Blaz0r
  • Laatst online: 30-10 22:56

Blaz0r

:)

Ik kwam het gister ook tegen en een maat van mij bestelde gelijk 10 raptors voor 25 euro ps.maar kreeg meteen een mail terug dat er mogelijk een fout zat op de site en dat als de prijs later niet zou kloppen dat er geen verplichtingen waren enzo blablabla. Maar het was idd ook bij meerdere sites. Heel vreemd allemaal.

[ Voor 18% gewijzigd door Blaz0r op 05-05-2005 13:30 ]

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-11 14:45
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 13:22:
Ja en? Als je d'r nou gewoon een besteld, en je betaald netjes kunnen ze toch niks doen?
Een tijd geleden was er een of andere webshop die van die digitale thermometers voor 1 euro per stuk verkocht. Ik had er meteen 125 bestelt, maar kreeg later een mail dat de prijs toch 12,95 per stuk is. Dus dat zal zometeen hier ook wel het geval mee zijn.

And if not, heb ik volgende week een paar terrabyte opslagruimte :P maar dat zullen wel dromen blijven :(

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-11 10:55

Nik

Ze zullen vast wel iets hebben als "typ / druk / zet / schijf / prijs - fouten voorbehouden" ofzo :+

[ Voor 7% gewijzigd door Nik op 05-05-2005 13:24 ]

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

Waarschijnlijk staat er in hun voorwaarden iets in de trand van 'drukfouten voorbehouden'. :)

offtopic:
* Opi slaps Proller. :( Maak ik een keer een post in BZ, is het te laat. :( :P

[ Voor 20% gewijzigd door Opi op 05-05-2005 13:26 ]

Verwijderd

proller schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 13:24:
Ze zullen vast wel iets hebben als "typ / druk / zet / schijf / prijs - fouten voorbehouden" ofzo :+
Check:
4. Prijzen

Alle prijzen vermeld in Berichten, zoals catalogi, prijslijsten en/of offertes van ACES Direct BV zijn uitgedrukt in Euro’s en exclusief omzetbelasting (BTW). Tenzij uitdrukkelijk anders wordt vermeld, komen ten laste van Cliënt de kosten van verpakking en verzending, zoals vermeld in het desbetreffende Bericht, alsmede alle overige heffingen of belastingen opgelegd of geheven terzake van de Produkten en het vervoer daarvan. Prijzen zijn gebaseerd op de ten tijde van het sluiten van de Overeenkomst voor ACES Direct BV geldende omstandigheden, zoals onder meer valutakoersen en dealerprijzen. Indien deze omstandigheden na het sluiten van de Overeenkomst doch voor de aflevering wijzigen, heeft ACES Direct BV het recht de daaruit voortvloeiende kosten aan Cliënt door te berekenen.

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Volgens mij is het alleen bij Ace Direct zo.

Heeft ook een computer!

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:33

Tys

OpifexMaximus schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 13:24:
[...]

Waarschijnlijk staat er in hun voorwaarden iets in de trand van 'drukfouten voorbehouden'. :)

offtopic:
* Tys slaps Proller. :( Maak ik een keer een post in OM, is het te laat. :( :P
4. Prijzen

Alle prijzen vermeld in Berichten, zoals catalogi, prijslijsten en/of offertes van ACES Direct BV zijn uitgedrukt in Euro’s en exclusief omzetbelasting (BTW). Tenzij uitdrukkelijk anders wordt vermeld, komen ten laste van Cliënt de kosten van verpakking en verzending, zoals vermeld in het desbetreffende Bericht, alsmede alle overige heffingen of belastingen opgelegd of geheven terzake van de Produkten en het vervoer daarvan. Prijzen zijn gebaseerd op de ten tijde van het sluiten van de Overeenkomst voor ACES Direct BV geldende omstandigheden, zoals onder meer valutakoersen en dealerprijzen. Indien deze omstandigheden na het sluiten van de Overeenkomst doch voor de aflevering wijzigen, heeft ACES Direct BV het recht de daaruit voortvloeiende kosten aan Cliënt door te berekenen.
Niet echt?

Toch wel :z

[ Voor 3% gewijzigd door Tys op 05-05-2005 13:27 ]

My flight statistics: (449.638km in 124 flights) Next trips: Estonia, Latvia, Lithuania

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Je kan alleen vooraf betalen. Onder rembours had ik wel wat besteld ;)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• declan001
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-01-2023
dus is het nu verstandig om daar wat te gaan kopen of......

chance favors the prepared mind

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
declan001 schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 13:27:
dus is het nu verstandig om daar wat te gaan kopen of......
Nee, want je betaald alsnog het volle pond

Heeft ook een computer!

• Mad Marty

Mad Marty

9. Retourgarantie

Cliënt heeft het recht de overeenkomst te ontbinden binnen 8 dagen na levering, zonder opgave van redenen, en de Produkten - mits in 100% nieuwstaat - te retourneren. De retourzending moet uiterlijk op de 14e dag na ontvangst van het geleverde weer in het bezit van ACES Direct BV te zijn. ACES Direct BV zal alsdan aan Cliënt de ontvangen (koop)som binnen 14 dagen terug betalen minus de na te melden en aldus vastgestelde kosten van de retourvergoeding, onder de navolgende voorwaarden:
de betreffende Produkten moeten in het desbetreffende Bericht zijn omschreven als zaken waarvoor de retourgarantie geldt
op of aan het afgeleverde mag geen enkele wijziging zijn aangebracht en het afgeleverde dient in ongeschonden staat te zijn
alle meegezonden documentatie, garantiebewijzen en verpakkingsmaterialen dienen te worden gevoegd bij de retourzending
de retourzending moet uiterlijk op de 9e dag na ontvangst van het geleverde door Cliënt weer in het bezit van ACES Direct BV zijn
de kosten van de retourzending zijn voor rekening van de Cliënt
de Cliënt is verantwoordelijk voor het correct afleveren van de Producten bij ACES Direct BV
eventuele restockingskosten die door de fabrikant worden berekend worden in rekening gebracht aan de Cliënt.

Enkele producten zijn voor de 8 dagen bedenktijd regeling uitgezonderd. Deze producten kunnen niet geretourneerd worden. Dit betreft met name:

software
geheugenmodules van Kingston
speciaal voor u bestelde producten
speciaal bestelde spare parts
OP=OP producten
Maar je kunt m ook terugsturen :) Krijg je niet AL je geld terug, maar toch

Rail Away!

• Tys

Tys

Hm, toch eens geprobeerd, mocht ding achteraf duurder worden betaal ik dat gewoon, maar toch.
Hartelijk dank voor de door u geplaatste order!
Wanneer we de betaling van € 26.18 incl. 19% BTW op bankrekeningnummer 185228518 (Rabobank) te name van ACES Direct te Goirle onder vermelding van referentie ******/******, hebben ontvangen dan wordt uw order zo spoedig mogelijk verzonden. U krijgt per e-mail nog nader bericht hierover. Indien u de betaling telefonisch/ per express/ met spoed overboekt ontvangen we deze nog dezelfde dag. Uw order kan hierdoor direct verzonden worden (mits de producten op voorraad zijn)
Geld hoort er al te zijn :)

My flight statistics: (449.638km in 124 flights) Next trips: Estonia, Latvia, Lithuania

• FDMK
dat lijkt op een bevestiging 8) Dus na al dit gelzen te hebben moet er toch weinig fout kunnen gaan ?
Ik zie nl geen bijkomende kosten voor de klant

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-11 00:02

TweakBoy

---

zo kloppen er meerder prijzen niet op de site.. ik denk dat er een grappenmaker van buitenaf of ex-medewerker van Acesdirect zelf de boel op stelten aan het zetten is.

---

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:49
Helaas helaas. Als je redelijkerwijs kon weten dat de prijs niet in overeenstemming is met het goed, kun je geen rechten ontlenen aan de verkeerde prijs. Bijvoorbeeld een Harddisk van 100 euro voor 25 euro, daar kun je op je klompen aanvoelen dat er iets niet klopt.

Aan de andere kant, als je redelijkerwijs niet kan weten dat de prijs niet klopt, dus dezelfde HD van 100 euro staat voor 80 euro, dan kun je wel die prijs aanhouden.

• Atlas
  • Niet online

Atlas

TweakBoy schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 13:34:
zo kloppen er meerder prijzen niet op de site.. ik denk dat er een grappenmaker van buitenaf of ex-medewerker van Acesdirect zelf de boel op stelten aan het zetten is.
Zullen we geen conclusies trekken voordat je echt weet wat er aan de hand is? ;)
Dit is iig niet het werk geweest van een grappenmaker, meer van een foutje ergens anders.

You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• FDMK
zeef schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 13:36:
[...]

Helaas helaas. Als je redelijkerwijs kon weten dat de prijs niet in overeenstemming is met het goed, kun je geen rechten ontlenen aan de verkeerde prijs. Bijvoorbeeld een Harddisk van 100 euro voor 25 euro, daar kun je op je klompen aanvoelen dat er iets niet klopt.

Aan de andere kant, als je redelijkerwijs niet kan weten dat de prijs niet klopt, dus dezelfde HD van 100 euro staat voor 80 euro, dan kun je wel die prijs aanhouden.
maar alles klopt toch.. Zelfs als je zo'n bevestigings mailtje krijgt. Daar staat altijd de juiste prijs in :9
De PW is iig wel aangepast nu :(

[ Voor 4% gewijzigd door FDMK op 05-05-2005 13:39 ]

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
spyros schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 13:39:
[...]
maar alles klopt toch.. Zelfs als je zo'n bevestigings mailtje krijgt. Daar staat altijd de juiste prijs in :9
Automatische bevestiging ;)
Denk niet dat er vele ACES medewerkers achter een pc'tje iedereen een persoonlijk bevestigingsmailtje sturen hoor :D

• TRASH_LORD
  • Laatst online: 13-11 09:05
Thiaz schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 13:30:
Hm, toch eens geprobeerd, mocht ding achteraf duurder worden betaal ik dat gewoon, maar toch.

[...]

[...]

Geld hoort er al te zijn :)
Is dit niet een orderbevestiging?
Zoja, dan is Acces Direct akkoord gegaan met de te leveren goederen voor die prijs.

• FDMK
Mithras86 schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 13:40:
[...]

Automatische bevestiging ;)
Denk niet dat er vele ACES medewerkers achter een pc'tje iedereen een persoonlijk bevestigingsmailtje sturen hoor :D
Wijsneus >:) lijkt me lullig voor dit bedrijf :*) Maar ik wil er wel van proviteren

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Ja..die 300gb voor 7 euro...kun je flink inslaan...

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

• Longbeard
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Waarschijnlijk is bij de winkeld de koppeling van de prijzen met die van de groothandel misgelopen. Aangezien de prijzen 1-op-1 weer gekoppeld staan de prijzen in de Pricewatch eveneens foutief genoteerd.

• FDMK
kan die zaak niet meer vinden :S iemand een url? wil t nl wel even zien :Y)

[ Voor 24% gewijzigd door FDMK op 05-05-2005 13:47 ]

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
spyros schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 13:43:
[...]
Wijsneus >:) lijkt me lullig voor dit bedrijf :*) Maar ik wil er wel van proviteren
[hkmode]
K denk niet dat ze met deze prijzen van hun hdd zoveel typvrouwtjes kunnen inhuren :+
[/hkmode]

maar k heb net een mailtje gestuurd, ff kijken hoe ze erop reageren. Omdat er nml niet een foute indicatie was, maar meerder, en dan ook nog verspreidt over meerder merken (maar wel alleen de hdd daarentegen, geloof ik)

[ Voor 30% gewijzigd door mithras op 05-05-2005 13:48 ]

Verwijderd

Volgens mij is dit gewoon een reclame stunt.
aces, obcs, pc one, central point, take it now, etc hebben allemaal dezelfde leverancier.

Gisteren 2 orders geplaatst. 1 daarvan is inmiddels geannuleerd. Ik hoop dat ze de 2e door de vingers zien. :9

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:22
Hmmz.. Net 7X 300GB schijven besteld :-)

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:39
ilovetechno schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 13:50:
Hmmz.. Net 7X 300GB schijven besteld :-)
voor 7*7=€ 49,- Excl BTW cker :Y)

My favorite programming language is solder.

• zeef
spyros schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 13:39:
[...]

De PW is iig wel aangepast nu :(
Nee hoor, want op basis van de foutieve prijs is er nooit een overeenkomst tot stand gekomen tussen jou en de verkoper.

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Klinkt te mooi om waar te zijn.
Goedkoop = duurkoop. Dus ik wacht nog ff af tot iemand zijn order echt heeft ontvangen thuis

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

• FDMK
zeef schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 13:53:
[...]

Nee hoor, want op basis van de foutieve prijs is er nooit een overeenkomst tot stand gekomen tussen jou en de verkoper.
Op basis waarvan is t foutief dan ? Ik snap ook wel dat een schijf niet zo goedkoop kan zijn. Maar als ik niet beter zou weten _/-\o_ _/-\o_

• zeef
spyros schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 13:54:
[...]

Op basis waarvan is t foutief dan ? Ik snap ook wel dat een schijf niet zo goedkoop kan zijn. Maar als ik niet beter zou weten _/-\o_ _/-\o_
Omdat de prijs zo veel afwijkt van de normale prijs dat je redelijkerwijs kon vermoeden dat er iets fout zit.

• Tys

Tys

YellowNeck schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 13:53:
Goedkoop = duurkoop. Dus ik wacht nog ff af tot iemand zijn order echt heeft ontvangen thuis
Je zult ze vast wel krijgen, maar ik denk dat je inderdaad een gewijzigd prijskaartje erbij krijgt ...
Op zich niet erg, moet toch een andere hebben, of ie dan 7 euro (15 euro verzendkosten :|) of 150 kost, mwah, hij moet er toch komen ;)

Even afwachten, ze zullen wel dicht zijn vandaag?
zeef schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 13:55:
[...]

Omdat de prijs zo veel afwijkt van de normale prijs dat je redelijkerwijs kon vermoeden dat er iets fout zit.
Hoeveel mensen ken GB <-> Euro verhouding uit hun hoofd? Had iedereen kunnen zijn, zoeken op GB, hee goed te doen, kopen maar, hoef je echt niet meteen iets te vermoeden ... Hoewel het onwaarschijnlijk is, dat wel ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Tys op 05-05-2005 13:57 ]

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:39
YellowNeck schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 13:53:
tja inderdaad. koop je even 7 maxtor's voor 7 euries komt er nog een vette rekening achteraan...
dan ben je de bok :+

My favorite programming language is solder.

• xerix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-12-2020
Ik heb net een DIAMONDMAX 10 300GB SATA 3.5HH 16MB 7200RPM besteld voor 55euro ex. Ben benieuwd..

vtec just kicked in yo!

• zeef
hier staat een aaridg praktijkvoorbeeld zonder moeilijke wetteksten etc. etc.

• FDMK
xerix schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 13:57:
Ik heb net een DIAMONDMAX 10 300GB SATA 3.5HH 16MB 7200RPM besteld voor 55euro ex. Ben benieuwd..
(lease p/m 36 mnd : € 0.26) :X

• Vaudtje
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Hij staat er ook nog voor EUR 55,-
is dat wel een realistische prijs die ik kan aanzien voor een gewoon 'stuntprijsje'? >:)

In deeze zin staan drie fauten

• zeef
Vaudtje schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 14:01:
is dat wel een realistische prijs die ik kan aanzien voor een gewoon 'stuntprijsje'? >:)
Wat denk je zelf? Via referrals kunnen ze zo zien dat je via dit topic binnenkomt, dus was je op de hoogte van het feit dat er iets niet in de haak is : EXIT Overeenkomst >:)

• xerix
Vaudtje schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 14:01:
Die heb ik net ook besteld voor 55 euro, nu staat hij weer voor 7euro 8)7

vtec just kicked in yo!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

xerix schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 14:03:
[...]

Die heb ik net ook besteld voor 55 euro, nu staat hij weer voor 7euro 8)7
SATA 55 euro...IDE 7 euro

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

• Vaudtje
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
zeef schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 14:03:
[...]

Wat denk je zelf? Via referrals kunnen ze zo zien dat je via dit topic binnenkomt, dus was je op de hoogte van het feit dat er iets niet in de haak is : EXIT Overeenkomst >:)
Ik open wel een nieuw browser venstertje :P

In deeze zin staan drie fauten

• FDMK
maar is er nou een reële kans dat je die HD voor 7 euro krijgt. Heb wel dat artikel van de adviseur gelezen maar t is mij niet echt gelukt om het 1 op 1 hierop toe te passen.

• FDMK
als t zou werken zou ik toch liever voor een Raid O Western Digital RAPTOR 74GB E-SATA 10KRPS 4.5MS NS gaan 8)

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Denk dat et nu wel heeeeel klein is.
Omdat er zoveel mensen al de HDD besteld hebben.

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

spyros schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 14:08:
als t zou werken zou ik toch liever voor een Raid O Western Digital RAPTOR 74GB E-SATA 10KRPS 4.5MS NS gaan 8)
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATT!!
EEN 10.000 TOEREN PER SECONDE SCHIJF..!! Die wil ik ook :P

• FDMK
YellowNeck schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 14:08:
Denk dat et nu wel heeeeel klein is.
Omdat er zoveel mensen al de HDD besteld hebben.
Dat heb je met aanbiedingen..Weet niet of iemand zich hier de her-opening van Alternate zich herinnert? :*)

• Opi
  • Niet online

Opi

zeef schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 13:55:
[...]

Wanneer de bevestiging niet per email, maar per (ondertekende) brief geschied, kan de ondernemer zich er dan nog op beroepen?

• xerix
Ah :P Kwist dat SATA duurder was dan PATA, maar 8x zo duur is wel absurd 8)7

vtec just kicked in yo!

• FDMK
YellowNeck schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 14:09:
[...]

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATT!!
EEN 10.000 TOEREN PER SECONDE SCHIJF..!! Die wil ik ook :P
Hoop dat t over een uurtje of 2 nog zo is ;) dan is mn pa thuis kan die t ff betalen :+

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Kdenk dat ik me hoofd insla als dit geen foutje van Aces Direct was... 8)7

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Kik,ze zijn het nu aan het corrigeren : http://www.icecat.biz/prf...=product;shopname=central;

Leuke nieuwe prijs...

• Atlas
  • Niet online

Atlas

YellowNeck schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 14:13:
Kdenk dat ik me hoofd insla als dit geen foutje van Aces Direct was... 8)7
Zoals Longbeard al zei is dit geen fout van Aces direct maar van hun leverancier, vanwege verkeerde prijskoppelingen :)

* Atlas geeft YellowNeck een hamer ;)

• Morphine
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 22:12
heb ook maar 300gb besteld sata :P maja dit zijn vast de inkoop prijzen voor hun die we hier zien :P

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Nou mensen..!! Inkopen!! Zo'n hdd voor ruim 3k Euro kom je niet vaak tegen.!

• Longbeard
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

De foutieve prijzen zijn bij deze grotendeels verwijderd uit de Pricewatch. Het kan echter nog voorkomen dat er hier en daar een foutieve prijs staat. Open in dat geval niet een topic maar geef dat ajb door aan het meldpunt. Dat maakt het voor ons een stuk makkelijker. :)

Verder gaat dit topic dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.