[GEZ] Oude versie van OfficeNet Extra

Pagina: 1
Acties:
  • 91 views sinds 30-01-2008

• BacardiBreezer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-06-2005

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Topicstarter
Aangezien dit geen warez is en je het legaal kan downloaden op de site van de ABN-AMRO zoek ik deze software.

Echter is het zo dat er alleen de laatste versie op de site van de ABN staan (V1.4) en die werkt met een windows-installer waar ik een probleem mee heb.

Dus ik zoek een eerdere versie uit 2003 (ofzo) die nog geen gebruik maakt van de Windows Installer. De ABN kan me er niet zo 1,2,3 aan helpen en heeft me gevraagd het ergens op i-net te vragen. Ze hebben geen oude versies van de CD meer liggen en een download aanbieden kan schijnbaar niet.

We zijn er nu al 2-3 weken mee bezig en ik schijn die versie echt nodig te hebben. Iemand ?

Jij bent misschien belangrijk, maar ik ben aardig ;)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Aangezien dit geen warez is en je het legaal kan downloaden op de site van de ABN-AMRO zoek ik deze software.
Vreemde redenatie. Het feit dat je iets kan downloaden betekent nog niet dat het gratis en zonder restricties te downloaden is. Kun je trouwens niet beter gewoon het probleem oplossen in plaats van dat te omzeilen? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• BacardiBreezer

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Topicstarter
Spider.007 schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 12:10:
[...]
Vreemde redenatie. Het feit dat je iets kan downloaden betekent nog niet dat het gratis en zonder restricties te downloaden is. Kun je trouwens niet beter gewoon het probleem oplossen in plaats van dat te omzeilen? :)
Jij kunt het ook zo donwloaden hoor...je hebt er alleen niets aan dus klopt de redenatie wel :)

We kunnen het probleem in deze vorm niet oplossen en werden aangeraden het toch op de manier zoals boven beschreven te proberen.

Meer kan ik er ook even niet over zeggen..... het moet geprobeerd worden volgens ABN om te kijken waar de kink in de kabel zit..... nu moeten we daar alleen we de software voor hebben, en laat dat nu de oude versie zijn :(

• Pyrowired
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-01-2025
Als het goed is heb ik op het werk nog wel de oudere versies (1.3x en ik geloof zelfs 1.2 nog)

Denk dat we wel het een en ander kunnen regelen.

edit:

Zie profiel voor mail e.d.
Wat geblaat verwijderd

[ Voor 52% gewijzigd door Pyrowired op 05-05-2005 21:34 ]

Zolang de zon schijnt, blijf ik binnen.

• BacardiBreezer

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Topicstarter
Pyrowired schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 21:29:
Als het goed is heb ik op het werk nog wel de oudere versies (1.3x en ik geloof zelfs 1.2 nog)

Denk dat we wel het een en ander kunnen regelen.

edit:

Zie profiel voor mail e.d.
Wat geblaat verwijderd
Top !! Ik mail je morgen even ! Thnx alvast !

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Deze software is wel degelijk copyrighted. Ik zie het een beetje laat. Dit topic gaat dicht. ABN AMRO gaat je echt niet vragen oude software te gebruiken. Alleen officenet 1.4 wordt nog toegelaten op de server.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.