Internal error bij phpbb forum

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:13
Ik heb een forum gemaakt op mijn cogia account. (100webspace.com). Ik heb dit gedaan:

-Phpbb geupload met smartftp
-Database aangemaakt genaamd dcswow_phpbb
-Naar de website gegaan/forum
-De gegevens ingevult.

Toen kwam er even een error. (iets met duplicate tcl)
Maar ik had contrib en install nog niet gedelete.
-Contrib en Install folders gedelete
Toen kwam er weer een error deze keer over subsilver template
Smartftp bleek halve subsilver template niet te hebben geupload (precies zon geval zag ik op het phpbb support forum via search)
-SubSilver opnieuw geupload

Forum werkte, Hoofd en subforums aangemaakt, wat topics aangemaakt en een user.
Kom ik er vanmorgen staat er:

Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator, support@100webspace.com and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

--------------------------------------------------------------------------------

Apache/1.3.33 Server at dcswow.cogia.net Port 80

8)7 hoe kan dit!!! als ik bij de help kijk van cogia komt volgens hun deze error als je niet phpfiles gechmod hebt met 755. Maar dit had ik niet gedaan en toen werkte het forum en nu heb ik alles gechomod op 755 (zelfs de .html en .cfg files om zeker te zijn) en hij doet het nog steeds niet.
Kan iemand mij helpen??? Wil desnoods wel wachtwoord van phpmyadmin geven als iemand denkt dat dat helpt.

(waar staat trouwens het filetje met de login gegevens dan kan ik daar even inkijken)

[ Voor 3% gewijzigd door sdk1985 op 05-05-2005 11:58 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• TheDane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-05 00:27

TheDane

1.618

Zou je dit niet beter op het forum phpBB zelf kunnen vragen? After all, ze hebben 't zelf gemaakt. Ongetwijfeld weten ze er daar meer van dan wij hier.

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05 09:17
php crasht op een stukje code in phpBB. De server van je host zal wel brak geconfigged zijn.

|>

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:31

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Zie TheDane :) In Programming & Webscripting gaat het over het zelf programmeren, we geven geen support op software van anderen :)

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Dit topic is gesloten.