Ik heb een beetje raar probleem, vandaag een 17" LCD scherm gekocht en aangesloten op een zgn 'Aldi-PC'
eenmaal in windows XP viel het scherm steeds een aantal seconden uit en ging vervolgens weer aan... Hopeloos irritant dus. Resolutie op 1280x1024 gezet leidde er alleen maar toe dat je 800x600 zag en de rest pas kwam als je met de muis in de buurt kwam (zegmaar net als op je tv als je een te groot scherm erheen cloned).
Goed, ik nieuwe ATI drivers geinstalleerd en dit probleem is opgelost. 1280x1024 werkt goed, en hij valt niet meer uit. MAAR als ik lagere resoluties kies dan valt het scherm dus steeds weer uit.
Nu vind ik 1280x1024 wel prima, maar ouders hebben het meestal niet zo op een 'studenten' resolutie.
Enig idee wat dit kan zijn?
Goed, ik nieuwe ATI drivers geinstalleerd en dit probleem is opgelost. 1280x1024 werkt goed, en hij valt niet meer uit. MAAR als ik lagere resoluties kies dan valt het scherm dus steeds weer uit.
Nu vind ik 1280x1024 wel prima, maar ouders hebben het meestal niet zo op een 'studenten' resolutie.
Enig idee wat dit kan zijn?