hoi tweakers, nadat ik mijn nieuwe gsm heb gekocht, wou ons ma mijn oude gsm gebruiken(namelijk een 3510i) maar..:vroeger heb ik deze 3510i tweedehands gekocht van iemand die er een code ingezet had en ik weet niet hoe maar ik heb die gsm toch kunnen gebruiken.. ik weet wel dat ik wat moeite had met de code maar ik ben vergeten hoe ik dat opgelost heb. Dus als ik nu mijn sim kaart in die 3510i stop hoef ik geen code(wel pin code natuurlijk) in te drukken(ik kan ze niet verwijderen in het menu van m'n gsm want dan moet ik eerst de code intoetsen en ik WEET de code dus niet) ik kan niet van sim veranderen want ons ma heeft een proximus abbonement en ik een pay&go kaartje; kan iemand me misschien helpen? 
PS: ik heb het niet over de PIN code maar de code die je daarna moet invoeren!
bedankt!
/edit: de naam van de code is "beveiligingscode"
ik heb gehoord dat je die er uit kan laten doen bij proximus voor €50 maar dat is het nu niet echt waard... Misschien weet iemand van jullie hoe ik deze code eruit kan krijgen..
/edit2: ik heb al heel veel codes geprobeert met geen resultaat... 12345, 1111, enz enz enz
PS: ik heb het niet over de PIN code maar de code die je daarna moet invoeren!
bedankt!
/edit: de naam van de code is "beveiligingscode"
ik heb gehoord dat je die er uit kan laten doen bij proximus voor €50 maar dat is het nu niet echt waard... Misschien weet iemand van jullie hoe ik deze code eruit kan krijgen..
/edit2: ik heb al heel veel codes geprobeert met geen resultaat... 12345, 1111, enz enz enz
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2005 11:32 ]