kan asuslive onder win2000?? of op andere manier??

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 25-08 08:00
Ik ben sinds kort pas in staat de tv-in van mijn asus 6800 deluxe te gebruiken. Alleen de meegeleverde software asuslive die capturing en viewing mogelijk maakt werkt alleen onder win98.

Is het ook mogelijk om dit onder win2000 voor elkaar te krijgen??? Ik heb een dual systeem dus wil graag tv kijken onder win2000.

3kwp pvoutput

• X-Terminator187
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-05-2025

X-Terminator187

"Astalavista"

Kijk hier maar eens, staat Asus Live voor Windows 2000 ook bij.

Willen zij die bezwaar hebben tegen deze post nu spreken of voor altijd zwijgen. Specs

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 25-08 08:00
hey bedankt.

Ik heb echter wel problemen nog bij capturing. Alleen zonder compressie gaat het goed maar vreet het zo ontzettend veel mb's

welke compressie moet ik kunnen gebruiken zonder dat de software vastloopt?? of is het na een jaar tijd toch weer tijd voor opnieuw win2000 installeren.

btw. met opnemen moet het geluid op microfoon ingang. line-in lijkt me beter hiervoor maar daarvan neemt tie geen geluid op. is dat ook op te lossen??

3kwp pvoutput

• X-Terminator187
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-05-2025

X-Terminator187

"Astalavista"

Met capturing en compressie heb ikzelf ook problemen, dat komt waarschijnlijk doordat m'n harde schijf of CPU niet snel genoeg is, ik draai zelf win 98 btw. om geluid via de line in te krijgen, moet je de windows volume regeling openen, dan Opties > Eigenschappen, en 'opnemen' en 'lijn in' aanvinken, dan op oke klikken. Dan moet je het selectievakje bij 'lijn in' aanvinken.
Zo moet ie wel geluid via de lijn in opnemen. (zo werkt het bij Win98 iig, ik weet niet of het bij Win2000 hetzelfde is geregeld), suc6 ermee.

Willen zij die bezwaar hebben tegen deze post nu spreken of voor altijd zwijgen. Specs