ik heb een asus 9800XT, al een hele tijd super gedraait.
maar sinds laatst de 5.4 drivers uitkwamen, heb ik ineens in CS:S op sommige plaatsen in maps een flikerend zwarte driehoek in beeld, gaat meestal van mijn crosshair naar 2 punten in de hoeken.
ook in andere games kloppen de graphics niet goed meer.
let wel op ik heb het dus NIET altijd. maaar in de spellen waar ik het heb, daar heb ik het WEL altijd.
in CSS bijv, in de map Aztec heel erg bij Bomspot B, maar in Dust2 heb ik nergens last van.
ik heb geprobeert om terug te gaan naar de 5.3 drivers. hielp niet
toen format gedaan en alleen 5.3 en nog steeds was het niet goed.
^ was onder WINXP SP2
ik heb nu net win2k geinstalleerd geupdate, ik start CSS op is het makkelijkst om te testen. en hop heb weer dat irritante flikkerende vlak
in DirectX instellingen ligt het misschien aan maar ik heb geen flauw id wat ik daar zou moeten veranderen.
in me sig staan de specs van me game bak, tevens draai ik al jaren een Dual monitor setup.
single monitor heb ik nog niet geprbeert. maar ja het heeft altijd goed gewerkt.
wat heb ik geprobeert?
AA instelling veranderen of uit - maakt nietveel uit, het leek even minder toen ik AA uit had staan.
V-sync - maaktte geen donder uit.
Herinstalle + andere OS
huidige specs op een rijtje
Win2k SP4 + updates
Catalyst 5.4 met CC
DX 9c
Radeon 9800xt
lijkt mij de meest interresante specs
maar sinds laatst de 5.4 drivers uitkwamen, heb ik ineens in CS:S op sommige plaatsen in maps een flikerend zwarte driehoek in beeld, gaat meestal van mijn crosshair naar 2 punten in de hoeken.
ook in andere games kloppen de graphics niet goed meer.
let wel op ik heb het dus NIET altijd. maaar in de spellen waar ik het heb, daar heb ik het WEL altijd.
in CSS bijv, in de map Aztec heel erg bij Bomspot B, maar in Dust2 heb ik nergens last van.
ik heb geprobeert om terug te gaan naar de 5.3 drivers. hielp niet
toen format gedaan en alleen 5.3 en nog steeds was het niet goed.
^ was onder WINXP SP2
ik heb nu net win2k geinstalleerd geupdate, ik start CSS op is het makkelijkst om te testen. en hop heb weer dat irritante flikkerende vlak
in DirectX instellingen ligt het misschien aan maar ik heb geen flauw id wat ik daar zou moeten veranderen.
in me sig staan de specs van me game bak, tevens draai ik al jaren een Dual monitor setup.
single monitor heb ik nog niet geprbeert. maar ja het heeft altijd goed gewerkt.
wat heb ik geprobeert?
AA instelling veranderen of uit - maakt nietveel uit, het leek even minder toen ik AA uit had staan.
V-sync - maaktte geen donder uit.
Herinstalle + andere OS
huidige specs op een rijtje
Win2k SP4 + updates
Catalyst 5.4 met CC
DX 9c
Radeon 9800xt
lijkt mij de meest interresante specs
[ Voor 23% gewijzigd door Valkyre op 05-05-2005 04:35 ]