Mn moeder heeft gister zonder het mij te vragen een programma willen installeren, waarna het hele systeem in een serie van hardware conflicten was beland. De enige oplossing was dat ik alle hardware opnieuw moest installeren, maar sommige onderdelen werken niet naar behoren. Dit zijn o.a. de onboard geluidskaart (SoundMax Integrated Digital Audio) en de webcam met microfoon (Logitech Quickcam Pro 4000).
Ik heb inmiddels alles geprobeerd waar ik aan kon denken, maar niets hielp (incl. Windows Help en Google).
Dit zijn de oplossingen die ik reeds heb geprobeerd:
De camara heeft precies dit probleem.
Heel mss dat een andere foutmelding van Winamp er iets mee te maken kan hebben:
Iemand die een idee kan geven in welke richting ik de oplossing kan vinden?
Ik heb inmiddels alles geprobeerd waar ik aan kon denken, maar niets hielp (incl. Windows Help en Google).
Dit zijn de oplossingen die ik reeds heb geprobeerd:
- * Drivers verwijderen + opnieuw installeren (laatste en voorheen werkenden) * Software opnieuw installeren * Systeem herstel (kan niet uitgevoerd worden) * Controleren in BIOS of deze is ingeschakeld * Alle opties van de Windows Probleemoplosser
Dit geluid is geintegreerd op een Asus P4P800 moederbord.SoundMax Integrated Digital Audio
Status: het stuurprogramma is ingeschakeld, maar niet gestart
o Audiomogelijkheden voor dit apparaat gebruiken (geselecteerd)
o Audiomogelijkheden voor dit apparaat niet gebruiken
¤ Geen toewijzing maken via dit apparaat
Instellingen (knop welke inactief is)
De camara heeft precies dit probleem.
Heel mss dat een andere foutmelding van Winamp er iets mee te maken kan hebben:
Ik kan alleen geen enkel audio apparaat selecteren, doordat er in de lijst voor default apparaten alles is disabled en er "geen apparaten" staat.Bad DirectSound Driver. Please install proper drivers or select another device in configuration. Error code: 88780078
Iemand die een idee kan geven in welke richting ik de oplossing kan vinden?
telefoontoestel