Dank je.
Code is geschreven in Asp 3 We zijn net overgestapt van een andere provider waar deze applicatie het prima deed (we zijn overgestapt om andere redenen).
Het probleem: Het is nu van stabiele code naar plotseling zich vreemd gedragende code gegaan. Het ligt niet aan de code volgens mij, maar aan de server. Als je ingelogd bent word je na enkele seconden weer teruggeslingerd naar het inlogscherm. Het is heel vervelend als je bezig bent met aanpassingen en voor onze klanten die er gebruik van maken (ca 30) is het natuurlijk not done. Soms gebeurt het na 1 pagina, dan weer meerdere pagina en dan word je dus zomaar de applicatie uitgeslingerd. Daarna kun je er een tijdje in werken. Het hele systeem (webmanagementsysteem, zelf ontwikkeld, twee jaar aan gewerkt, zeer gevanceerd) doet het uitstekend, dit probleem komen we echter niet uit.
Geprobeerd: Van de week is de application pool wat minder strak gezet en toen leek het probleem nog groter te worden. De provider schreef mij: Het komt doordat je site steeds drukker wordt en je apppool dus steeds vaker ververst wordt. Ik kan dit langer zetten met het gevaar dat het vastlopen van je domein ook groter word. Hierna was het helemaal verschrikkelijk.
Verder nog niks geprobeerd, wel alles overlopen omdat we eerst dachten dat het aan de code lag. Omdat het zich zo willekeurig voordeed moest ik wachten tot de volgende keer dat het zich voordeed, wat de laatste tijd dus steeds frequenter is. Nu denken we dus dat het toch met de server te maken heeft.
[
Voor 44% gewijzigd door
Verwijderd op 05-05-2005 01:53
]