Rondsurfend kwam ik deze aanbieding tegen. Mis ik iets of is het een prima aanbieding? Verder vind ik de winkel niet zo snel terug in de shop survey en vind ik de info op de site een beetje karig. Vertrouwen of overslaan?
Tsja, ze hebben gewoon enorm bespaard op die videokaart, die kost zowat niks.
En dan zetten ze er een hele dure processor in, zodat het heel wat lijkt
Valt me wel mee dat er een TFT scherm bij zit.
Zelf ff een videokaart er nog in stoppen, en wat geheugen, en dan heb je een goeie pc

Zelf ff een videokaart er nog in stoppen, en wat geheugen, en dan heb je een goeie pc
Speel toch niet echt spelletjes, naast flash games. In de pricewatch is de processor al 299 euro en het scherm zal ook wel 200 kosten en dan ben je er al bijna.
* mee eens is.RoD schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 00:48:
Tsja, ze hebben gewoon enorm bespaard op die videokaart, die kost zowat niks.
Maar als je er zelf een fatsoenlijke videokaart + extra geheugen bij zet, is hij opeens niet zo goedkoop meer
edit: oh als je alleen flash games speelt ben je goed genoeg af met deze videokaart, maar verder hoef je dan ook geen games te proberen, veel meer dan counter-strike oid.
[ Voor 23% gewijzigd door geez op 05-05-2005 00:52 ]
Moet binnenkort veel capturen en dan lijkt mij die 3700+ wel erg fijn
Ik wacht alleen nog wat ervarigen met PCPowerline af.
Hehe, 3700+ lijkt mij ook fijnVerwijderd schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 00:55:
Moet binnenkort veel capturen en dan lijkt mij die 3700+ wel erg fijnIk wacht alleen nog wat ervarigen met PCPowerline af.
Maar iig, ik kan je helaas geen ervaringen met PCPowerline bieden, soz
Denk trouwens dat als je een boel gaat capturen (video I assume) 512mb extra geheugen wel lekker zal zijn.
[ Voor 12% gewijzigd door geez op 05-05-2005 01:00 ]
Zoek in de pricewatch alle onderdelen op en tel ze op. Als je goedkoper uitkomt is het een goede deal, en duurder is het een slechte deal. ( niet lettend op verzendkosten enzo )
of bekijk dit dan eens:
http://pcpowerline.net/wi...cPath=51&products_id=1057
Ahh ik zie het al hij is 2de hands maar wel een lekkere prijs voor zo een laptop en als hij dan nog eens in goede staat is
http://pcpowerline.net/wi...cPath=51&products_id=1057
Ahh ik zie het al hij is 2de hands maar wel een lekkere prijs voor zo een laptop en als hij dan nog eens in goede staat is
Ik denk dat je beter zelf een pc in elkaar kunt zetten, opgeteld zullen losse onderdelen wel ongeveer evenduur zijn, en als je zelf wat fabriceert, dan kun je zelf nog de onderdelen kiezenVerwijderd schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 00:55:
Moet binnenkort veel capturen en dan lijkt mij die 3700+ wel erg fijnIk wacht alleen nog wat ervarigen met PCPowerline af.
Bijvoorbeeld een S-ata hdd
Ok,
- AMD Athlon 3700+ 299euro
- Gigabyte (kan van de site niet goed zien welk het is K8NC kan ik namelijk nergens vinden...) +/- 100euro
- Harddisk 200gig (merk??) +/- 100euro
- 512mb Ram (merk??) +/- 40euro
- Samsung Syncmaster SM710V 213euro
- Overige spullen (videokaart, dvd brander, WinXP(!), etc) 100euro
Ik denk niet dat dat mobo 100 euro kost, denk de helft en n die hdd zal ook wel iets goedkoper zijn 
Overigens vind ik het zonde van zon goeie proc, en dan voor de rest zon bagger ding
Overigens vind ik het zonde van zon goeie proc, en dan voor de rest zon bagger ding
[ Voor 31% gewijzigd door RoD op 05-05-2005 01:22 ]
Tsja, dat is de verkoop'truc' die al die winkels gebruiken ehRoD schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 01:21:
Ik denk niet dat dat mobo 100 euro kost, denk de helft en n die hdd zal ook wel iets goedkoper zijn
Als hij alleen maar flash games speelt zie ik het probleem niet.
Wij hebben thuis in de desktop een Ati Radeon 9200 series 128 MB en daar kan ik heel mooi Call of Duty op spelen en Call of Duty United Offensive, zelfs Brothers in Arms (soms beetje gekke kleuren, maar kon hem wel half spelen).
Waarom tft schermpje verkopen, als je ziet hoeveel ruimte dat scheelt!
Verkoop je crt
En een tft ziet er 1000x mooierder uit
Wij hebben thuis in de desktop een Ati Radeon 9200 series 128 MB en daar kan ik heel mooi Call of Duty op spelen en Call of Duty United Offensive, zelfs Brothers in Arms (soms beetje gekke kleuren, maar kon hem wel half spelen).
Waarom tft schermpje verkopen, als je ziet hoeveel ruimte dat scheelt!
Verkoop je crt
En een tft ziet er 1000x mooierder uit
Geloof me, die 710V kan bij langena de kleur weergave van mijn iiyama E435S niet halen. (Heb er eentje gehad, dacht mooie prijs maar wat een baggerscherm.)
Pagina: 1