Gpedit.msc

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

• *marco*
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03-2025
Dit is een super handig programma om diverse aanpassingen in windows te doen zonder te klooien in het register. Maar om aanpassingen te doen onder gebruiker "huppeldepup1" moet ik gpedit wel gebruiken wanneer ik ingelogd ben als "huppeldepup1".

Weet iemand (eventueel een vergelijkbaar programma) een methode om dit te doen terwijl ik als "administrator" ben ingelogd. Het handigst zou zijn dat ik gewoon als administrator aanpassingen kan doen aan diverse gebruiker accounts op m'n pc.

Ik ben er al een tijdje naar op zoek maar tot op heden heb ik weinig kunnen vinden :'( .

Marco

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-12-2025
Alle instellingen in gpedit.msc worden systeembreed doorgevoerd, en niet per gebruiker.

[ Voor 17% gewijzigd door Alex) op 05-05-2005 00:37 ]

We are shaping the future

Verwijderd

Alex schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 00:36:
Alle instellingen in gpedit.msc worden systeembreed doorgevoerd, en niet per gebruiker.
Tenzij je in de Gast-account werkt, daar hebben deze Groepsbeleid instellingen nl. geen enkel effect.
Voor het overige kan je deze instellingen niet per gebruiker definieren vanuit Gpedit.

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-12-2025
Gastaccount gebruikt niemand, de gastaccount heeft al zo goed als geen rechten, en hij is niet voor niets standaard uitgeschakeld.

We are shaping the future

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Dit is toch wel een beetje simpel. Door [google=local security policy] had je erg veel info kunnen vinden. De zaken die je zelf al hebt geevalueerd en het bijbehorende zoekwerk, hetgeen hier op GoT gewenst is, ontbreekt in je topicstart. Daar hebben we je in de afgelopen tijd al een aantal malen op gewezen. dit topic voldoet niet aan Algemene gedragsregels (Netiquette) en Windows Operating Systems - Policy en gaat dicht. Lees de documenten goed door voor je een nieuw topic post :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.