Toon posts:

[asp] dialogbox 'save as' ondervangen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Van een andere website wil ik informatie uit een formulier-post halen.Dat lukt prima, maar ik heb gemerkt dat bij een input-veld de waarde op 2 wordt gezet, de andere webserver een save-as-dialog teruggeeft, met als opslag een mooie txt-file. Als je de waarde op 1 zet, dan krijg je dezelfde informatie maar dan met allemaal HTML.

Het is veel werk om al die HTML te strippen om zo de data te gebruiken. Nu wil ik graag die dialog-box afvangen en het bestand direct opslaan op mijn webserver.

Via javascript zorg ik ervoor dat het formulier vanaf eigen site wordt gesubmit. Nu dus nog die dialogbox afvangen.

Het probleem: de client krijgt een dialogbox. Die wil ik serverside afvangen en het bestand wegschrijven naar een dir op mijn server.

Mijn code:

<FORM ACTION="anderesite/formasppagina.asp" METHOD="post" NAME="formuliernaam">

<INPUT TYPE="HIDDEN" NAME="blnExport" VALUE=1>

-->> Als deze waarde op 2 wordt gezet krijg ik dus een dialogbox ipv html

<INPUT TYPE="hidden" NAME="soort" VALUE="1030">
</FORM>
<SCRIPT language="JavaScript">
document.kiesvereniging.submit();
</SCRIPT>

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2005 00:21 ]

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:31

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

En wat is nu het probleem? Wat lukt er niet? Wat is je eigen relevante code? Wat heb je zelf geprobeerd? oftewel: P&W FAQ - De "quickstart"

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• faabman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-08-2024
Kun je misschien iets beter uitleggen wat je bedoelt?? En daarnaast wat relevante code posten??
spuit 11

[ Voor 10% gewijzigd door faabman op 05-05-2005 00:18 ]

Op zoek naar een baan als Coldfusion webdeveloper? Mail me!

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:31

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Kijk eens naar http://www.asp101.com/samples/http.asp of neem eens contact op met de beheerder van die andere site? Best kans dat deze methodiek (bewust) niet ondersteund wordt?

Verder blijf ik alle zelfwerkzaamheid in je post missen. Wat heb je zelf geprobeerd om het op te lossen? Wat heb je zelf als mogelijke oplossingen gevonden? En kijk nog een goed naar de quickstart; daar staat onder andere ook wat over het gebruik van [code][/code]-tags

[ Voor 45% gewijzigd door gorgi_19 op 05-05-2005 00:24 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo