Beste tweakers,
Ik zit met een probleem en zal dat proberen zo duidelijk mogelijk aan u uit te leggen.
Gisteravond was ik lekker een potje Pro Evolution Soccer 4 aan het spelen, toen ineens mijn pc uitviel, geluid ging kraken, beeldscherm sprong aan en uit.
Ik druk mijn pc uit.
Stroom storing in het huis dacht ik, kan gebeuren. Maar nee, ik druk mijn computer aan, alles start naar behoren (2 casefans, vga koeler, heatsink koeler, voeding koeler). TFT springt aan, daarna direct weer uit. Kan m'n moederbord bios niet inkomen. Window XP Pro wordt niet geladen.
Daar zit ik dan, de Pc 'draait perfect', maar er komt gewoon niks uit.
Wat denk ik? Juist, moederbord kapot (specs onder aan deze post). Ik vandaag naar de computer zaak, kreeg gelijk een nieuwe mee (exact same model), goede service.
Installeer de mobo. Sluit/Sorteer alles weer keurig aan elkaar. Vol verwachting druk ik mijn pc aan, en wat denk je. EXACT hetzelfde probleem!!
Ik baal hier echt enorm van (PSV ligt ook al uit de Champions League). Nog erger is dat ik simpel weg niet kan testen of het geheugen etc nog werkt, omdat ik geen beeld heb.
Hebt u enig idee wat het kan zijn? Suggesties zijn welkom, verdere vragen ook.
Mvg,
Rick de Groot
Specs
Antec Sonata Case (Antec TruePower 380Watt voeding)
ViewSonic VX715 TFT 17" DVI
Logitech MX510
Sennheiser PC150 Headset
Creative Audigy Player
MSI 865PE Neo2-P
P4C 3.2 HT (CoolerMaster Hyper 48 Heatsink)
1024Mb GeIL DDR400 DC
Hitachi 7k250 SATA 160Gb HD
Sapphire Radeon 9800 PRO
Temps
Idle: 32 'C
Stressed: 37/38 'C
Ik zit met een probleem en zal dat proberen zo duidelijk mogelijk aan u uit te leggen.
Gisteravond was ik lekker een potje Pro Evolution Soccer 4 aan het spelen, toen ineens mijn pc uitviel, geluid ging kraken, beeldscherm sprong aan en uit.
Ik druk mijn pc uit.
Stroom storing in het huis dacht ik, kan gebeuren. Maar nee, ik druk mijn computer aan, alles start naar behoren (2 casefans, vga koeler, heatsink koeler, voeding koeler). TFT springt aan, daarna direct weer uit. Kan m'n moederbord bios niet inkomen. Window XP Pro wordt niet geladen.
Daar zit ik dan, de Pc 'draait perfect', maar er komt gewoon niks uit.
Wat denk ik? Juist, moederbord kapot (specs onder aan deze post). Ik vandaag naar de computer zaak, kreeg gelijk een nieuwe mee (exact same model), goede service.
Installeer de mobo. Sluit/Sorteer alles weer keurig aan elkaar. Vol verwachting druk ik mijn pc aan, en wat denk je. EXACT hetzelfde probleem!!
Ik baal hier echt enorm van (PSV ligt ook al uit de Champions League). Nog erger is dat ik simpel weg niet kan testen of het geheugen etc nog werkt, omdat ik geen beeld heb.
Hebt u enig idee wat het kan zijn? Suggesties zijn welkom, verdere vragen ook.
Mvg,
Rick de Groot
Specs
Antec Sonata Case (Antec TruePower 380Watt voeding)
ViewSonic VX715 TFT 17" DVI
Logitech MX510
Sennheiser PC150 Headset
Creative Audigy Player
MSI 865PE Neo2-P
P4C 3.2 HT (CoolerMaster Hyper 48 Heatsink)
1024Mb GeIL DDR400 DC
Hitachi 7k250 SATA 160Gb HD
Sapphire Radeon 9800 PRO
Temps
Idle: 32 'C
Stressed: 37/38 'C
[ Voor 13% gewijzigd door rickertsnaak op 05-05-2005 00:42 ]