[2003 server] Automatisch herstarten van Applicaties

Pagina: 1
Acties:

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ik heb een server staan in A'dam.
En daar draaien verschillende game-servers op. Soms loopt er wel eens een server vast, door bijvoorbeeld een foute map in de upload map van de gebruiker. Dan stuurt de gebruiker een mailtje naar ons toe en moeten wij de applicatie opnieuw herstarten. Dit werkt natuurlijk niet geweldig omdat wij ook maar mensen zijn en niet 24/7 ons mailprogramma hebben openstaan.

Nu hebben we firedeamon een tijdje gehad wat de applicaties automatisch opnieuw opstart wanneer zij vastlopen of uitvallen. Nu vraag ik me af of er nog andere bestandjes zijn. Of dat er een script voor is om dit te kunnen doen.

Google'n levert bij mij ook niet erg geweldige oplossingen op helaas.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Als een server vastloopt; sluit hij zichzelf dan af? Dan kun je een automatisch-herstart script draaien op de server. En wat heb je precies gezocht op Google; en wat kwam daar uit? Ik zie niet echt wat je zelf al hebt geprobeerd namelijk :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate