Ik had wat verbindingsproblemen; dus ben flink gaan stoeien met de portmapping. Op dat zelfde moment kwamen er updates voor Azureus automatisch binnen. Die deels kunnen installeren, de rest bleef steken omdat ik mijn verbinding 'kwijt' raakte.
Ik dacht, hup alles opnieuw installeren; ook Java (1.5.0.03). Wat wil nu het ongelukkig feit. Azureus start niet meer op. Ik krijg een zandlopertje te zien en na een aantal seconden wordt dat weer mijn muisaanwijzer.
- In taakbeheer verschijnt azureus.exe ook maar slechts voor een aantal seconden
- Ik vind niets op de azureus.sourceforge.net over dit probleem
- Google maakt geen specifieke melding van dit probleem.
- Ik heb na de uninstall van Azureus ook een keer de gehele registry gescaned op: 'azureus' en alle vermeldingen verwijderd. Dit om verzekerd te zijn van een schone installatie.
- Ik heb zelfs alle vermeldingen in mijn XP-firewall verwijderd.
Herkend iemand dit probleem; suggesties?
Ik dacht, hup alles opnieuw installeren; ook Java (1.5.0.03). Wat wil nu het ongelukkig feit. Azureus start niet meer op. Ik krijg een zandlopertje te zien en na een aantal seconden wordt dat weer mijn muisaanwijzer.
- In taakbeheer verschijnt azureus.exe ook maar slechts voor een aantal seconden
- Ik vind niets op de azureus.sourceforge.net over dit probleem
- Google maakt geen specifieke melding van dit probleem.
- Ik heb na de uninstall van Azureus ook een keer de gehele registry gescaned op: 'azureus' en alle vermeldingen verwijderd. Dit om verzekerd te zijn van een schone installatie.
- Ik heb zelfs alle vermeldingen in mijn XP-firewall verwijderd.
Herkend iemand dit probleem; suggesties?