Toon posts:

.MOV --> .AVI (zonder geluid)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een probleem(pje).

Ik moet een .MOV bestand omzetten naar een .AVI bestand.

Ik ben nogal n00b op dat gebied, dus ik weet niet of iemand dat voor mij wil doen, of dat iemand een programma daarvoor weet?

Het gaat om een stukje film via een camera van een vriend van me gemaakt van een club, even een rondje gemaakt. En die willen we op de website zetten, maar wel als .AVI bestand.

En het geluid moet weggehaald worden, maar dat kan dan toch wel met Windows Video Maker ofzoiets???

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2005 21:06 ]

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02:08

SmartDoDo

Woeptiedoe

Welkom op GoT scoopersers643 :)

Heb je al gekeken in de search? Uit je topicstart te zien nog niet. Ik ben ook een n00b op dit gebied maar met een beetje zoeken en aangeven wat je zoal gedaan hebt kom je een heel eind :)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verder is deze vraag meer iets voor SA; ik verplaats je topic dus ook even. :)

WOS > SA

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
jah dank jullie wel voor jullie hulp, maar via de search ben ik al een stukje verder gekomen.

Heb nu een programma gedownload en geinstalleerd, maar die geeft in het schermpje weer de naam van het programma. Dus nu nog even "aanschaffen" en ik ben blij.

• enriqueeeee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-02 18:16

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

adobe premier kan dit heel goed je kan ook een muziek je er achter zetten enzo :)

dan krijg je zo iets http://erik.isliev.nl/closeddir/jump.wmv

das wel es waar wmv ma goed

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)