Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[MSN] Word ik bespioneerd? Hoe uitvinden? *

Pagina: 1
Acties:

• Martin11468
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-11 23:40
een tijdje geleden had ik een virus binnengekregen waarmee iemand mijn gesprekken kon meelezen, ik heb nu het gevoel dat dat weer zo is.......

Hoe kan ik zien of er iemand meeleest?

p.s. hij staat niet in Taakbeheer

MVG,

Martin

MRTN

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:24

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Zet een firewall aan en kijk welke programma's verbinding naar buiten willen maken. Gebruik niet je windows firewall want die houd alleen het inkomende verkeer tegen.

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-11 20:57
Of bijvoorbeeld een packet monitor. Dan kan je precies zien welke verbindingen open staan, én met welke server.

We are shaping the future

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 10:04

André

Analytics dude

Martin11468 schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 20:38:
een tijdje geleden had ik een virus binnengekregen waarmee iemand mijn gesprekken kon meelezen, ik heb nu het gevoel dat dat weer zo is.......
Waardoor krijg je dat gevoel dan?

* André is wel benieuwd

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas je topictitel even aan; deze zou de lezer op het verkeerde been kunnen zetten. Je vraag is een interessante voor BV :)

MSN gesprekken "Afluisteren" > [MSN] Word ik bespioneerd? Hoe uitvinden? *
SA > BV

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Martin11468
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-11 23:40
ik heb dat programma ook gehad met een uitleg hoe ik iemand kon "Afluisteren"

je kon bv ook de cd speler open doen

MSN haalde alle berichten weg
msn sluit ineens af, zonder reden
enz.......

MRTN

Verwijderd

Martin11468 schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 21:17:
ik heb dat programma ook gehad met een uitleg hoe ik iemand kon "Afluisteren"

je kon bv ook de cd speler open doen

MSN haalde alle berichten weg
msn sluit ineens af, zonder reden
enz.......
sub7? B)

pc goed scannen op zooi dunkt me... i.e.- housecall ff draaien =) meeste dingen zijn daar te zien. en zoals eerder gezegt, hou even je netwerk verkeer in de gaten

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2005 21:23 ]

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
LoeiOrdinair schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 20:39:
Zet een firewall aan en kijk welke programma's verbinding naar buiten willen maken. Gebruik niet je windows firewall want die houd alleen het inkomende verkeer tegen.
Alleen het uitgaande.

Verwijderd

???

Wat bedoel je hiermee? Firewall van Windows houd alleen INGAANDE verkeerde tegen.
Zou niet best zijn als het uitgaande zou zijn, want dan kun je simpel weg na sp2 te installeren niet meer op internet als default setting.

• simon
  • Laatst online: 18:47
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 15:27:
[...]

???

Wat bedoel je hiermee? Firewall van Windows houd alleen INGAANDE verkeerde tegen.
Zou niet best zijn als het uitgaande zou zijn, want dan kun je simpel weg na sp2 te installeren niet meer op internet als default setting.
Eh, kijk, het gaat JUIST om het uitgaande, MSN werkt 2 kanten op. Vaak werken trojans als proxy en kan men via het uitgaande de activiteit ervan checken.

Als je MSN Fun Maker trojan hebt dan is hier je oplossing: http://www.staticint.ath.cx/files/MFMRemoval.exe

Is een veilig programma

|>

• sMoKeFiSh
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:18
Nee was geen sub7. Was een virusje dat 2 a 3 maanden geleden aan het rondzwerven was. Vriend van me heeft er ook last van gehad en je kon gewoon dmv bepaalde woorden in het msn gespreksvenster van diegene met het virus te typen b.v. zijn naam veranderen, cd-lade opendoen of gesprekken meelezen.

Weet helaas de naam hier niet meer van. Had wel een kopietje van het virus bewaard. Eens even zoeken.

[ Voor 1% gewijzigd door sMoKeFiSh op 09-05-2005 15:32 . Reden: typo ]

Full Electric | 2x Deye 12KSG04LP3 met 1.680Ah LFP 51,2V (4x Seplos Mason 280, 2x Seplos vertical 280) | 23,3 kWp PV

• simon
  • Laatst online: 18:47
sMoKeFiSh schreef op maandag 09 mei 2005 @ 15:31:
Nee was geen sub7. Was een virusje dat 2 a 3 maanden geleden aan het rondzwerven was. Vriend van me heeft er ook last van gehad en je kon gewoon dmv bepaalde woorden in het msn gespreksventster van diegene met het virus te typen b.v. zijn naam veranderen, cd-lade opendoen of gesprekken meelezen.

Weet helaas de naar hier niet meer van. Had wel een kopietje van het virus bewaard. Eens even zoeken.
Klinkt als msn fun maker. Vraag even iemand anders of hij bij jou het commando _spy uitprobeert (gewoon hem tegen jou _spy laten zeggen) en wat hij dan merkt. Zo ja, check dan m'n vorige post

|>

Pagina: 1