Hallo, kheb gister een tvkaartje gekocht in combinatie met Windows XP MCE 2005 OEM. Nou wil ik dus weten hoe vaak je het kunt activeren op een ander pc, want kheb het geinstalleerd op me oude pc, omdat ik Windows XP MCE wilde testen. Nu wil ik het gaan testen op me nieuwe pc, kan ik dan de installatie erop laten op me oude pc, of zal ik het dan toch eerst moeten verwijderen omdat ik het anders niet meer kan activeren op me nieuwe pc??? alvast bedankt
Zo vaak als je wil. Na 3 keer ofzo krijg je problemen. Dan moet je een medewerken van Microsoft op bellen. Die helpen je dan verder.
Als je wil uitproberen, kun je toch installeren zonder activeren ?Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 20:11:
Hallo, kheb gister een tvkaartje gekocht in combinatie met Windows XP MCE 2005 OEM. Nou wil ik dus weten hoe vaak je het kunt activeren op een ander pc, want kheb het geinstalleerd op me oude pc, omdat ik Windows XP MCE wilde testen. Nu wil ik het gaan testen op me nieuwe pc, kan ik dan de installatie erop laten op me oude pc, of zal ik het dan toch eerst moeten verwijderen omdat ik het anders niet meer kan activeren op me nieuwe pc??? alvast bedankt
Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.
Jaa maar als de activatie niet werkt, dan zal ik dus weer WinXP Pro erop moeten installen, kost me zoveel tijd, dus vandaar dat ik het ff vroeg hoe vaak je die MCE2005 kan activeren
Activeren doe je gewoon via het internet. Is 2 seconde werk. Zoals ik hier boven al zei kan je dit gewoon doen. Zodra je niet meer kan activeren moet je Micrsoft even bellen. Dit is een optie in het activatie menu. Zij kunnen je verder helpen. Je moet dan gewoon tegen ze zeggen dat je je pc opnieuw aan het installeren bent. Ze zullen je dan helpen je versie van Windows te activeren.
Lijkt me vrij simpel. Gewoon installeren die zooi!
Lijkt me vrij simpel. Gewoon installeren die zooi!
Of niet activeren, je hebt een grace period van 14 (of zelfs 30) dagen, pas daarna móet je Windows activeren.
We are shaping the future
Dit had je ook kunnen vinden op de website van Microsoft; of door even een belletje te geven
Ik heb ook niet het idee dat je zelf al iets hebt geprobeerd voordat je dit topic opende; in het vervolg iets meer eigen onderzoek te verrichten; en als je dan toch een topic opent; even deze tips door te lezen
Zet ook het OS in de topictitel bijvoorbeeld; zoals in de WOS policy staat
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()