Ik was op zoek naar een mp3speler en toen kwam ik terecht bij de Samsung Yepp YP-MT6X 512 MB. De specs:
Specs klinken allemaal wel goed, met name OGG support en een batterij die 45 uur meegaat. Wat deze mp3speler voor mij nou zo bijzonder maakt is dat hij 'maar' € 79 kost. Bol.com
IK kon verder hierover niets over vinden op tweakers en in het aanbiedingen topic van OH was ik niet welkom
dus open ik maar een nieuw topic.
Kan iemand mij vertellen of dit een verstandige aankoop is? Ik wil hem gebruiken naast mn huidige mp3speler HD speler (Xclef HD500). Vandaar dat ik eigenlijk niet teveel wil uitgeven
.
Audioformaten: MP3, Secure WMA, Ogg, ASF en WMA
Radio: Nee
Equalizer: 6 presets
Shuffle: Ja
Repeat: Ja
Afstandsbediening: Nee
Voicerecorder: Ja
Geheugen Opslagcapaciteit: 512 MB
Geheugen: 512 MB
Frequentie (MIN):
20 Hz
Frequentie (MAX):
20000 Hz
Hoofdtelefoon-
aansluiting:
Ja
Batterij: AA
Gebruiksduur batterij:
45 uur op 1 AA batterij
Lichtnetaansluiting:
Nee
Opladen via USB:
Nee
Software- en systeemeisen:
Bijgeleverde software: Gratis te downloaden via de Samsung site
Systeemeisen: WINDOWS98/2000/XP

Specs klinken allemaal wel goed, met name OGG support en een batterij die 45 uur meegaat. Wat deze mp3speler voor mij nou zo bijzonder maakt is dat hij 'maar' € 79 kost. Bol.com
IK kon verder hierover niets over vinden op tweakers en in het aanbiedingen topic van OH was ik niet welkom
Kan iemand mij vertellen of dit een verstandige aankoop is? Ik wil hem gebruiken naast mn huidige mp3speler HD speler (Xclef HD500). Vandaar dat ik eigenlijk niet teveel wil uitgeven
[ Voor 5% gewijzigd door Sport_Life op 04-05-2005 19:46 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1