Toon posts:

1pc lid van 2 domeinen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem, ik heb een laptop en die wil ik gaan gebruiken op 2 verschillende locaties dus op 2 verschillende domeinen. Weet iemand iets waarmee ik dit voor elkaar kan krijgen, zodat ik bij het opstarten kan kiezen tussen deze domeinen?

Ik heb vanalles gezocht maar kom er niet uit

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
Ik denk dat het over Windows gaat maar dat wordt uit je post niet duidelijk. Er zijn speciale programma'tjes die dit mogelijk maken. Maar als je meeste gebruikersinformatie op de netwerken bij de domeinen staan zou ik gewoon een dual boot systeem op zetten met twee maal het zelfde OS, voor elk domein één.

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:51
Dit is onder andere mogelijk met Mobile Net Switch:

http://www.mobilenetswitch.com/

Verwijderd

Topicstarter
Dual boot zou kunnen, maar weet iemand niet zo een leuk proggie hiervoor?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:25

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 19:44:
Dual boot zou kunnen, maar weet iemand niet zo een leuk proggie hiervoor?
Wat ricardo zegt, maar als je een progseltje wilt hebben zullen we toch echt je OS moeten weten willen we je kunnen helpen. Niet ieder progsel draait onder ieder OS :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-05 13:54

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Niet vergeten dat je dan wel als de desbetreffende usert wel de rechten moet hebben om je werkstation weer in het andere domain aan te melden (join domain).

Tenzij dat pakket echt een goeie backup maakt.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Die werkt echt perfect, die heb ik voor mijn (oude) werk gebruikt. Om te wisselen tussen verschillende domain's (bedrijfsnetwerk gebouw 1 / 2, losse servers, en thuis).
Pagina: 1