Shuttle SN45GV3 instabiel?

Pagina: 1
Acties:

• esox-oc
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik heb laatst een shuttle aangeschaft en het dingetje ziet er geweldig uit, maar hij komt niet verder dan het bootscreen van windows, ik krijg dan nog geen seconde een bsod en dan reboot hij. ik heb al geprobeert om hem een hoger voltage te geven maar dit heeft niet gewerkt, ik heb ook memtest 86 v3.0 een uurtje gedraait, Geen fouten. mn specs
amd 2600 barton 166 mhz
512 mb infineon + 256 mb kingston 400 mhz ddr
ati 9600 pro 128mb club3d
maxtor 80 gb Sata 8 mb cache
Shuttle SN45GV3.0
het zooitje is verder niet ge'ocd en dr zit een standaard dvdspelertje in van aopen en een floppydrive
iemand suggesties?

http://specs.tweak.to/10443

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Wat is het BSOD? Heb je daar al informatie over gezocht? En deze is ook atlijd wel nuttig: Hangen en opstart problemen

Ik denk dat een nieuwe windows install wel wil helpen.

[ Voor 37% gewijzigd door Kawaii op 04-05-2005 19:46 ]

• esox-oc
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Kawaii schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 19:45:
Wat is het BSOD? Heb je daar al informatie over gezocht? En deze is ook atlijd wel nuttig: Hangen en opstart problemen

Ik denk dat een nieuwe windows install wel wil helpen.
zoals ik al zei, zie ik nog geen halve seconde een bsod en heb dus echt geen tijd om te lezen wat er staat. Een nieuwe install wil ik liever nog even niet doen aangezien er veel belangrijke documenten op mn hdd staan. uit de faq word ik helaas ook niet veel wijzer ;( iig bedankt voor de moeite

http://specs.tweak.to/10443

• 3ddie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:44
Probeer is te starten met 1 reepje geheugen misschien werken ze niet goed samen? Probeer ook is wat te onderclocken (proc, geheugen). Dit werkte bij mij tenminste, ik had problemen met mn shuttle SN41G2 .

[ Voor 4% gewijzigd door 3ddie op 04-05-2005 21:40 ]

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:45

The Third Man

The Third Jellyfish

Ten 1e is de FAQ natuurlijk plek nummer 1 voor suggesties, daar zou ik beginnen. Denk ook aan je geheugen testen met memtest... Wij kunnen namelijk niet vanuit onze luie stoel zien wat er met jouw pc mis is dus moet je zelf zoveel mogelijk testen en swappen.