Crew Meet

Pagina: 1
Acties:
  • 267 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-08 08:48
Na bijna een 4 maand is het weer zover! Een crewmeet

4 juni 2005 rond 14:00 uur zal het feest beginnen.

Het doel:
1) Elkaar opnieuw een beetje IRL leren kennen ivm de nieuwe crewleden
2) Lopende zaken bespreken en beslissingen nemen

"Ja fijn...en wat moeten wij daarmee?" zul je denken? Nou let op: jullie mogen de agenda bij punt 2 bepalen (nah ja...beinvloeden). Heb jij dingen/suggesties/kritiekpunten waarvan je denkt "daar moeten ze het es een keer over hebben in de crew"? Dan is nu het moment om ze mee te delen. Je kan ze in dit topic posten, of (als je het liever niet openbaar doet) mailen naar het crewadres.

Inleveren kan tot en met 25 Mei (daarna kan ook wel, maar het is niet zeker dat het dan behandeld kan worden, en zo kunnen we er op voorbereiden).

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
Zwijgen is goedkeuren zeker?
Alles loopt dus op rolletjes :) .

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 09:12

Chakotay

Lick here to continue

Mogen we jullie ook komen bespioneren? B)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CowArt
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-06-2023

CowArt

DPC Team Switch Pensionado

Heb jij er dan behoefte aan om vanuit de bosjes een stel vergaderende nerds te begluren :?

Volgens mij is het 4 juni vlaggetjesdag in Scheveningen. Lijkt me een leukere besteding van de vrije zaterdag. Mjam, nieuwe haring :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-08 09:57
CowArt schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 11:06:
Heb jij er dan behoefte aan om vanuit de bosjes een stel vergaderende nerds te begluren :?

Volgens mij is het 4 juni vlaggetjesdag in Scheveningen. Lijkt me een leukere besteding van de vrije zaterdag. Mjam, nieuwe haring :9~
Alles beter dan vlaggetjes dag in scheveningen met nieuwe haring ... vooral die nieuwe haring doet het hem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crack
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-08 08:24

Crack

...ehh.......Mooh?!?

• Kan de crew niet een meer actieve rol innemen in het registreren van een DPC-teamaccount voor nieuwe projecten? Op die manier blijft de registratie centraal geregeld en kunnen potentiële leden eenvoudig joinen. (We kijken dan ook tegen een minder grote achterstand aan tegen de tijd dat zo'n project wel officiëel opgepakt wordt. :) )
  • Wat doet DPC met BOINC? De laatst tijd komt dat echt uit de startblokken. Het aantal gebruikers is nog niet echt groot te noemen, maar het aantal projecten groeit hard.

[ Voor 1% gewijzigd door Crack op 05-05-2005 14:01 . Reden: typo ]

Wereldrecord voor ChicaneLinacB90 Badges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweetdude
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 12:14
Ik denk dat er langzaam aan toch wel een disussie op gang gebracht mag gaan worden betreffende nieuwe projecten niet specifiek BOINC. Ik bedoel er waren een aantal regels opgesteld waar een niuwe project aan moet voldoen maar wanneer treden die in werking wanneer en hoe kan een nieuw project aangemeld/aangevraagd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 20:19

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

sweetdude schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 13:48:
Ik denk dat er langzaam aan toch wel een disussie op gang gebracht mag gaan worden betreffende nieuwe projecten niet specifiek BOINC. Ik bedoel er waren een aantal regels opgesteld waar een niuwe project aan moet voldoen maar wanneer treden die in werking wanneer en hoe kan een nieuw project aangemeld/aangevraagd worden?
Volgens mij staat er wel ergens over het hoe en wat met projecten. Maar ik kan het zo 1-2-3 op WDO niet terug vinden. Als het niet bestaat is het misschien wel handig om een hoe&wat@DPC op te stellen. Daar kan je dit ook in kwijt....

Verder over punten, ik kan nu eventjes niks bedenken.. }:O

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
FAQ Dutch Power Cows
Daar kan je vinden waar een project aan moet voldoen.

Op FDO kun je lezen dat [eNeRGy] druk bezig is met het ontwikkelen van stats voor BOINC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
Afbeeldingslocatie: http://forum.team-ngs.nl/images/smiles/kick.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Wat ik graag besproken wil hebben is:

• De soms lange inactiviteit van sommige statsposters voordat er "ingegrepen" wordt. Momenteel hebben de laatste paar statsposters zelf aangegeven geen tijd meer te hebben (Mobster, Soulmaster en Funcracker) maar de tijd dat ze inactief waren was m.i. te lang. Nu is ook een statsposter die relatief vrij inactief is. Ik zou graag zien dat hier wat alerter op gereageerd wordt.

• De kwaliteit van de verhaaltjes van de statsposters. Soms zitten er hele mooie en gave stukken tussen maar ik hoef niet te weten wat iemand op het toilet heeft gedaan of wat hij van plan is ’s nachts met zijn vrouw te gaan doen.

• De grote van de crew. Zoals gebleken is bij de laatste paar verkiezingen staan de DPC'ers niet in de rij om een crewfunctie te bekleden. Ook degene die wel een crewfunctie hebben stromen niet zichtbaar over van de activiteiten. Is het een idee om mensen die uit de crew willen, en dit hoeft niet per direct, niet laten opvolgen door een nieuwe iemand.

• De vrij grote onzichtbaarheid van de PV’s. In eerste instantie moest dit de kern van de crew worden maar toen dit niet bleek te werken is voor de huidige structuur gekozen. Echter mijn mening is dat de PV’s zich niet duidelijk genoeg profileren. Is er een mogelijkheid dat de crew hier een oplossing voor vindt. Misschien is het voor sommige PV’ers toch een te grote belasting en hebben ze hulp nodig of moeten ze worden vervangen.

• De vrij grote onzichtbaarheid van de afdeling content. Het enige wat deze afdeling de laatste tijd heeft laten zien zijn de stukjes van Gronik. Gezien de plannen die het hoofdcontent had bij zijn aanstelling (zie sollicitatie) is daar weinig van terecht gekomen. Er verschijnen weinig of geen fp-posts meer en wdo wordt meer door de andere crewleden onderhouden dan door de contentleden (met als gevolg dat er soms erg veel taalfouten in zitten).

• misschien op fdo een topic plaatsen met wat er nu nog beter/verbeterd kan op wdo zoals
1. reacties editten
2. waar de laatste reactie is geplaatst
3. enz.

• Status DPCserver en het eventueel plaatsen in een rack.

• Een periodiek financieel overzicht.

• De volgens mij nog openstaande actiepunten van de vorige meet wat is hiervan de status?
AP1: Contact opnemen met Danny van FOK of wij het .nl domein in handen kunnen krijgen, DSmarty, 2 weken
AP11: Nagaan dmv /5 post of er interesse is voor het abonneren op project nieuws, Coding, 1 Week

• Hetzelfde geldt voor de projecten.
Proj: project, door wie, wanneer klaar
Proj1: Merchandising, Rollerjooster, 1 juni
Proj2: Lan-Party, Hemz, 1 juni
Proj4: Wat is DPC Verhaal, Voorstel Funcracker, 1 juni
Proj5: Spread DPC, BwO. 1 juni

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

MarkB schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 22:01:
Wat ik graag besproken wil hebben gaat twee avonden duren
_/-\o_ Dat wordt nachtwerk _/-\o_

:P

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04 09:29

[..]

• misschien op fdo een topic plaatsen met wat er nu nog beter/verbeterd kan op wdo zoals
1. reacties editten
2. waar de laatste reactie is geplaatst
3. enz.
Naast het feit dat je dit zelf altijd al kan doen, sommige dingen zijn al gerealiseerd. zie http://dev.dutchpowercows.org Er staat nog geen realeasedatum gepland van deze versie.
Dit is op de vorige meet al besproken en duidelijk afgesloten?
• Een periodiek financieel overzicht.
Is 1x in de eeuw ook periodiek? :P
[..]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Niet online
[eNeRGy] schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 22:47:

Dit is op de vorige meet al besproken en duidelijk afgesloten?

Pim. schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 08:28:
Notulen DPC-Crew vergadering 4 februari 2005

Plaatsing DPC server bij hostingprovider.

Het is nog steeds een wens om de DPC-server colocated op te hangen. De server draait goed, de verbinding is ook stabiel. Dit zorgt er voor dat dit punt op dit moment geen haast heeft. Wanneer er een goede en goedkope aanbieding langskomt zal hier zeker naar gekeken worden. En met geluk kan het gefinancierd worden door opbrengsten uit de ads.

Komt bij dat ik niet bij de vorige meet aanwezig was :P

Is 1x in de eeuw ook periodiek? :P

Uiteindelijk wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Moet [eNeRGy] wel beloven dat het dan ook elke eeuw gebeurt natuurlijk :P

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Niet online
Welke punten heeft de crew zelf eigenlijk op de agenda staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
Dat komt aardig overeen met jou lijstje.
Daarnaast nog bespreken huidige actiepunten en projecten.
En niet te vergeten na de tijd een BBQ :)

oja over dat domein, dat is verhuist naar tnet en de DNS word geregeld door ons. Net als het .org domein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

Komt het hosting verhaal nu wel of niet op de agenda te staan?

Van klussen krijg je grijze haren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
fenrir schreef op maandag 16 mei 2005 @ 20:22:
Komt het hosting verhaal nu wel of niet op de agenda te staan?
Ja, komt ook op de agenda :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

• De soms lange inactiviteit van sommige statsposters voordat er "ingegrepen" wordt. Momenteel hebben de laatste paar statsposters zelf aangegeven geen tijd meer te hebben (Mobster, Soulmaster en Funcracker) maar de tijd dat ze inactief waren was m.i. te lang. Nu is ook een statsposter die relatief vrij inactief is. Ik zou graag zien dat hier wat alerter op gereageerd wordt.
HOOOO STOP deze show!!!!! .. ik kreeg van de ene op de andere dag te horen dat ik weer het ziekenhuis in moest en heb vroegtijdig aangegeven dat ik niet meer instaat was om te posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 20:56:
[...]

HOOOO STOP deze show!!!!! .. ik kreeg van de ene op de andere dag te horen dat ik weer het ziekenhuis in moest en heb vroegtijdig aangegeven dat ik niet meer instaat was om te posten.
Je hebt gelijk Henk. Het ging er bij jou meer om dat je het zelf aangaf dan dat je inactief was sorry voor het misverstand.

Nieuw puntje voor de crewvergadering, backupstats en uniformeren van de stats :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
Uniformering van de stats lay-out.
De stats verschillen hoe ze er uit zien niet veel van elkaar, en helemaal precies op elkaar laten lijken lukt nooit. Wel is het belangrijk dat Marcelloz er goed achteraan zit dat de stats op tijd klaar zijn voor wanneer RML volledig word ingevoerd op GoT.
Stukje uit de notullen van de vorige vergadering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-09 20:24

Marcelloz

IT dude with a beard

iisschots schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 19:33:
Stukje uit de notullen van de vorige vergadering.
En aangezien ik niet meer in de crew zit ligt deze bal nu bij Nightbird; uiteraard ben ik meer dan bereid input te verlenen hiervoor. :-)

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marcelloz schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 22:53:
En aangezien ik niet meer in de crew zit ligt deze bal nu bij Nightbird; uiteraard ben ik meer dan bereid input te verlenen hiervoor. :-)
Met input zijn we niets. Output willen we zien!! :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:51

NightBird

DPC-Crew Coding
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 22:59:
[...]

Met input zijn we niets. Output willen we zien!! :P ;)
* NightBird gooit de in- en out- in dezelfde put ;)

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me gooit die put dicht en zet er een beer op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdRain
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-08 09:43
Ahh ... gelukkig hebben we daar de (FaD) bearhunters voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
Ik heb de punten verwerkt in de agenda. Als je nog wat te binnenschiet hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdRain
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-08 09:43
Ik heb nog wel 'n puntje :P

Stats ... Zou DPC (nog) bestaan zonder stats?
In hoeverre moet DPC nastreven zo correct mogelijke stats aan te leveren op /5?
cfr recente draadjes bij FaD, maar ook bij andere projecten.

DPC zijn een bende vrijwilligers, sommige goed gek :P Hoe manage je een dergelijk zooitje ongeregeld, zeker op het gebied van uniform, maar VOORAL correct aanleveren van stats?? Kàn dat überhaupt? Hoe dan, welke tangeables zijn voorhanden?

Stel dat we (niet ik alleen, maar "the DPC collective", iedereen dus) vinden dat correcte dagelijkse stats een must zijn, hoe wil de crew dat varkentje dan wassen? Mij komt dergelijke vraag aka verzuchting over als existentieel voor zoiets als DPC ...

Kortom, welke kwaliteitsnormen kan / mag DPC eisen? = de theorie
En hoe gaat de crew dit bewerkstelligen? = de praktijk
Of garanderen? = de klant-is-koning utopie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:09
ColdRain schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 23:00:
Ik heb nog wel 'n puntje :P

Stats ... Zou DPC (nog) bestaan zonder stats?
In hoeverre moet DPC nastreven zo correct mogelijke stats aan te leveren op /5?
cfr recente draadjes bij FaD, maar ook bij andere projecten.
Ik wil me daar graag bij aansluiten. 1 van de meest belangrijke punten bij FAD (of welk project dan ook) zijn correcte stats. Bij FAD zeker i.v.m. de aankomende stampede. De stats worden volgens mij nu gedaan door een aantal "vrijwilligers" die over het algemeen HEEL GOED werk doen _/-\o_

Maar soms gaat het ook wel mis, zie FAD in het zeer recente verleden. Hoe gaan wij daar mee om? Een centraal geregelde stats? Backup voor bestaande stats? Steun voor de huidige stats-leveranciers? Desnoods financieel?

En ja, ik wil daar zelf ook wel een steentje aan bijdragen. Financieel of op een andere manier. Maar ik word erg verdrietig als het zaakje niet klopt. Flush je je een slag in de rondte (I know, vandaag effe niet ;) ) en dan kloppen de stats voor geen meter. Demotiverend hoor :'(

Begrijp me niet verkeerd, ik heb waardering voor de mensen die de stats dagelijks proberen op orde te krijgen. Maar als het zaakje een paar dagen niet klopt zullen er m.i. mensen weglopen bij een projekt. En dat kan nooit de bedoeling zijn.

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

• De vrij grote onzichtbaarheid van de afdeling content. Het enige wat deze afdeling de laatste tijd heeft laten zien zijn de stukjes van Gronik. Gezien de plannen die het hoofdcontent had bij zijn aanstelling (zie sollicitatie) is daar weinig van terecht gekomen. Er verschijnen weinig of geen fp-posts meer en wdo wordt meer door de andere crewleden onderhouden dan door de contentleden (met als gevolg dat er soms erg veel taalfouten in zitten).
Het viel mij ook al op dat van de 2 fp-posts per maand niet of nauwlijks gebruik wordt gemaakt.Terwijl dit de makkelijkste manier van reclame is. Mischien dat er vanuit de crew een verdeling voor het hele jaar moet worden gemaakt (elk project 1 FP post in een vooraf gestelde maand en dit laten verzorgen door de PV). Er zijn volgens mij 10 projecten dus ieder project komt zo een keer per jaar in ieder geval aan de beurt en houdt content elke maand 1 fp-posts over voor "dringende"zaken de overige 2 maanden zou je kunnen laten vallen tijdens bijvoorbeeld een stampede waar een fp-post voor best wat impact kan zorgen (en mischien wle belangrijk kan zijn voor het slagen van de stampede).

Wat ik zelf erg jammer vind is dat er in de maand mei nog geen een fp-posts is gebruikt terwijl er imho al lang een voor de stampede had moeten worden ingezet.

Just my 2 cents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 12:25:
[...]

Het viel mij ook al op dat van de 2 fp-posts per maand niet of nauwlijks gebruik wordt gemaakt.Terwijl dit de makkelijkste manier van reclame is. Mischien dat er vanuit de crew een verdeling voor het hele jaar moet worden gemaakt (elk project 1 FP post in een vooraf gestelde maand en dit laten verzorgen door de PV). Er zijn volgens mij 10 projecten dus ieder project komt zo een keer per jaar in ieder geval aan de beurt en houdt content elke maand 1 fp-posts over voor "dringende"zaken de overige 2 maanden zou je kunnen laten vallen tijdens bijvoorbeeld een stampede waar een fp-post voor best wat impact kan zorgen (en mischien wle belangrijk kan zijn voor het slagen van de stampede).

Wat ik zelf erg jammer vind is dat er in de maand mei nog geen een fp-posts is gebruikt terwijl er imho al lang een voor de stampede had moeten worden ingezet.

Just my 2 cents
Jullie fdo wat meer moeten lezen (of gewoon al mijn posts volgen :+)
http://forum.dutchpowercows.org/viewtopic.php?p=11042#11042

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
Zijn er al tussentijdse statistieken?
Welke crewert moest na 5 pinten al afgevoerd worden naar het ziekenhuis?
Wie was er te laat?
Zijn de notulen bijna klaar?
Is het vlees wel uitgebakken?
Bleek het nodig dat iedereen gefouilleerd werd?
Werd er überhaupt wel al over DPC gesproken of werd die stripster al tijdens het eten op jullie losgelaten? (of heb ik ze naar een verkeerd huisnummer gestuurd :? :X )

le·vens·moe (bn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rollerjooster
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-06-2023

Rollerjooster

OhNoNotHim

Wat een meet. Het ene hoogtepunt na het andere. Thekip was gaar :P

Trouwens, Blue_man, de stripper is niet gekomen. Kan je het adres nog eens checken?

Forza Mucca!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rollerjooster schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 21:27:
Wat een meet. Het ene hoogtepunt na het andere. Thekip was gaar :P

Trouwens, Blue_man, de stripper is niet gekomen. Kan je het adres nog eens checken?
Hier wel. :P O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enige hoogtepunt was het moment dat ik poesch aan de telefoon had :D alleen moest die rottige pim zich er weer tussen wringen :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

Nou.. Dat was een zeer geslaagde BBQ ehhh crewmeet.

We hebben het gehad over het weer, Poesch, paintball, lasergamen, wormen, geslachtsziektes, en vooral: kip. Niet noodzakelijk in die volgorde overigens :)

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Funcracker schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 22:20:
Nou.. Dat was een zeer geslaagde BBQ ehhh crewmeet.

We hebben het gehad over het weer, Poesch, paintball, lasergamen, wormen, geslachtsziektes, en vooral: kip. Niet noodzakelijk in die volgorde overigens :)
hmm was jij dan die door ons gesprek heen bleerde ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BwO
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-08 16:16

BwO

Up The Irons!

Nee dat was Poesch.

Stephen202 is trouwens een zeer geschikte pyromaan :P

<<Team BSD>> #22 OGR-24 - #12 OGR-25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BwO schreef op zondag 05 juni 2005 @ 13:52:
Nee dat was Poesch.

Stephen202 is trouwens een zeer geschikte pyromaan :P
?? poesch zat door mijn gesprek met poesch te bleren ?? :D wat zat er in jouw cola ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Laatst online: 14-05-2022
is er ook nog iets op DPC-niveau besproken? of was het gewoon een leuke BBQ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was vooral een begluurpoeschmeet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird

NightBird

DPC-Crew Coding
archetta schreef op zondag 05 juni 2005 @ 14:30:
is er ook nog iets op DPC-niveau besproken? of was het gewoon een leuke BBQ :P
Ik zal je es wat vertellen: je kan en een leuke BBQ houden en DPC-dingen bespreken. Maar om je vraag te beantwoorden: we hebben eerst vergaderd over DPC-zaken en daarna lekker ge-BBQ'd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Laatst online: 14-05-2022
NightBird schreef op zondag 05 juni 2005 @ 15:36:
[...]

Ik zal je es wat vertellen: je kan en een leuke BBQ houden en DPC-dingen bespreken. Maar om je vraag te beantwoorden: we hebben eerst vergaderd over DPC-zaken en daarna lekker ge-BBQ'd.
maar aan de reacties te horen was de BBQ toch een stuk leuker :+
maar is er nog iets afgesproken oid waar wij van moeten weten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird

NightBird

DPC-Crew Coding
archetta schreef op zondag 05 juni 2005 @ 16:08:
[...]

Dat kan je in de notulen lezen (wanneer ze klaar zijn natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

archetta schreef op zondag 05 juni 2005 @ 16:08:
[...]

Hehe :)

We hebben vergaderd vanaf 14:00 tot 17:30 ongeveer. Daarna zijn we tijdens de BBQ op sommige momenten doorgegaan ;)

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

notulen al klaar ?
drank al uit gewerkt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweetdude
Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2005 @ 17:38:
notulen al klaar ?
drank al uit gewerkt ?
en de pics al ontwikeld :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sweetdude schreef op zondag 05 juni 2005 @ 18:34:
[...]

en de pics al ontwikeld :P ?
ga jij die website van jullie maar eens fixen voor je plaatjes van poesch gaat bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
  • Laatst online: 23:08
Had Funcracker zijn NC trui wel aan? >:)

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
MewBie schreef op zondag 05 juni 2005 @ 22:02:
Had Funcracker zijn NC trui wel aan? >:)
Ja die had hij aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
  • Laatst online: 23:08

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird

NightBird

DPC-Crew Coding
Met de nadruk op 'had', want dat shirt is uiteraard geroosterd op de BBQ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NightBird schreef op maandag 06 juni 2005 @ 02:08:
[...]

Met de nadruk op 'had', want dat shirt is uiteraard geroosterd op de BBQ ;)
samen met de strings van poesch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Sorry Rollerjooster dat ik je 's nachts om 3 uur nog telefonisch lastig gevallen heb. Maar dat er toen nog maar 5 man rechtop stonden viel me een beetje tegen :)

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rollerjooster

Rollerjooster

OhNoNotHim

Mobster schreef op maandag 06 juni 2005 @ 10:13:
Sorry Rollerjooster dat ik je 's nachts om 3 uur nog telefonisch lastig gevallen heb. Maar dat er toen nog maar 5 man rechtop stonden viel me een beetje tegen :)
Rechtop zitten ging nog wel, rechtop staan wat minder. Ik ben overigens volkomen vergeten dat je gebeld hebt. Ik denk dat het bewuste hersencelletje is gesneuveld, net als de meeste van zijn vriendjes. :P

Forza Mucca!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Haha. Ik vroeg aan het einde van 'het gesprek' nog of je wel wist wie je aan de lijn had. Aangezien jij je niet voorstelde, deed ik dat ook niet ;) Ik neem aan dat de groeten aan je zus en Gerrit ook niet aangekomen zijn? :/ Ik kan jou ook niets toe vertrouwen hè ;)

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweetdude
Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2005 @ 18:59:
[...]

ga jij die website van jullie maar eens fixen voor je plaatjes van poesch gaat bekijken
Ik heb alleen admin rechten op het switch forum dus welke plaatjes bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spheroid
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-06 22:10
Mobster schreef op maandag 06 juni 2005 @ 10:29: Ik neem aan dat de groeten aan je zus en Gerrit ook niet aangekomen zijn? :/ Ik kan jou ook niets toe vertrouwen hè ;)
Dit is toch het eerste wat ik van die groeten hoor. Groeten terug. :)

La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Niet online
En zijn de notulen al klaar? * MarkB is erg nieuwsgierig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rollerjooster

Rollerjooster

OhNoNotHim

Ik moet ze uitwerken en ik ben ziek. Sorry, mede namens het virus, en even geduld nog. Ze komen echt :)

Forza Mucca!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
Rollerjooster schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 11:23:
Ik moet ze uitwerken en ik ben ziek. Sorry, mede namens het virus, en even geduld nog. Ze komen echt :)
Virusscanner nog niet gedaan? Of kan de infectie niet verwijderd worden en moet je wachten op een update?

le·vens·moe (bn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tis uitzichtloos.. hij is besmet met het blauwe crewvirus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessie
  • Laatst online: 12-09 17:34

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2005 @ 10:52:
tis uitzichtloos.. hij is besmet met het blauwe crewvirus
Wordt tijd voor een crewmember notulen :)

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WESSIE :) videokaart nog gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessie
  • Laatst online: 12-09 17:34

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Ah jij wat het, nee man, zoveel dok ik niet voor een oud gevalletje :)
Ikke Ollander he, duppie eerste rang :)

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOOL dat je het nu pas ziet :) proest.. zelfs bongo liet geen lichtje branden of een kwartje vallen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweetdude
Afbeeldingslocatie: http://www.crazycows.nl/forum/uploads/11poke.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
Een kick na ruim een maand zonder enige onderbouwing is niet echt zinvol naar mijn mening.

(interpreteer dit als: Ik wil graag dat je normale posts plaatst en niet zinloze smilies zonder begeleidende tekst)

*dicht*

(Voor meer info: Notulen Crewmeet 4 juni 2005 )

[ Voor 54% gewijzigd door DSmarty op 26-07-2005 07:54 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.