Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!
DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!
Verwijderd
Staar je dus niet blind op de megapixels
Kijk evt. naar tweedehands compacte cameraatjes, zoals de Ixus van Canon.
Alors.
nee op die megapixels staar ik me niet blindsmallboy schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 19:04:
Ik denk dat je stukken beter af bent met een camera van een bekend merk zoals bijv. canon, olympus, nikon etc. met 2 megapixel dan zo'n "raar" merk. Software die 5 megapixel van 3 maakt, daar heb je niets aan, dat kan je met vrijwel iedere image viewer.
Staar je dus niet blind op de megapixels
Kijk evt. naar tweedehands compacte cameraatjes, zoals de Ixus van Canon.
wat ik vooral wil weten is hoe de kwaliteit van de foto's is. Ik snap wel dat hij natuurlijk stukken minder zal zijn dan mijn olympus, maar of hij nog redelijk genoeg is. Dus of er iemand is die er zelf een heeft ofzo, of iemand kent ermee, etc.
ok ik zal ook eens naar die camera's kijkenStereotomy schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 19:07:
Komop zeg, Coolpix 2100, Minolta X20, X21 en X31, verschillende beginnert Olympussen, allemaal beter dan dit en toch even goedkoop!
Is een prima camera
Hier zou uw advertentie kunnen staan
Ik heb die jongen om wat voorbeeld foto's gevraagd en hij stuurde de volgende twee

opzich zien de foto's er toch niet zo heel slecht uit? Alleen bij die mustang zit er een soort kring om de foto heen zeg maar ofnie? De hoeken lijken zo wazig
Je wordt dus genept! Trap hier niet in!!
Overigens denk ik dat je van deze "Muse" camera een zelfde kwaliteit kunt verwachten als van Sweex/Trust/Mustek-camera's ... niet al te best dus.
En die waardeloze verkoop-truukjes zoals "5Mpix after software enhancement" (o.i.d.) zijn ook om te
Verdere zaken staan hierboven in andere reply's ook al vermeld. Digitale zoom is dus waardeloos want da's hetzelfde als croppen en weer resizen naar de resolutie van de camera ... alleen maar achteruitgang in kwaliteit. Kijk niet naar digitale zoom, alleen naar optische zoom (m.b.v. de lens dus).
Ik ken die camera trouwens ergens van ... volgens mij is hij ook onder een andere merknaam verkocht (wat ook al iets wil zeggen normaalgesproken).
edit: Hier, hoppa ... daar heb je die Trust-zooi wel: KLIK!!. Zelfde camera dus ... ze durven daar zelfs te zeggen dat deze cam 6,6Mpix "camera resolutie" heeft
[ Voor 108% gewijzigd door Wouter! op 05-05-2005 04:03 ]
Je wordt gen***t waar je bij staat door deze gast! Als iemand diit soort voorbeeldfoto's opstuurt kun je ervan uitgaan dat de camera erg brak is of stuk is! En je weet meteen dat hij geen verstand van zaken heeft, anders had hij die EXIF-data er wel effe uitgesloopt!
Je moest eens weten hoeveel defecte artikelen er als "zo goed als nieuw" worden verkocht door "eerlijke" mensen...
Laat deze advertentie voor wat het is en zoek alsjeblieft verder! Dat bespaart jezelf 'n hoop ergernis.
Afgezien van of hij nou verstand van zaken heeft is dit gewoon oplichterij!! Al heeft die vent wel verstand van zaken en sloopt ie de EXIF-data eruit dan blijft 't oplichterij ... tochRichub schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 03:48:
Ik ben het eens met Wouter! ^^
Je wordt gen***t waar je bij staat door deze gast! Als iemand diit soort voorbeeldfoto's opstuurt kun je ervan uitgaan dat de camera erg brak is of stuk is! En je weet meteen dat hij geen verstand van zaken heeft, anders had hij die EXIF-data er wel effe uitgesloopt!
Je moest eens weten hoeveel defecte artikelen er als "zo goed als nieuw" worden verkocht door "eerlijke" mensen...
Laat deze advertentie voor wat het is en zoek alsjeblieft verder! Dat bespaart jezelf 'n hoop ergernis.
-goedkoop (+/- 100 euro)
-redelijke foto's (geen wonderen te verwachten natuurlijk)
-batterijen gaan lang mee (gaat 2xAA in)
-SD geheugen is goedkoop
-Zeer compact, maar 24mm dik, dus je steekt hem zo in je broekzak.
Verwijderd
kijk een naar de canon powershot a400, of X-series van minolta zoals eerder gezegd, ik heb zelf de x20 gehad en is echt een prima supercompacte cam voor weinig geld, dan ben je iig verzekerd van kwaliteit.
Die 130 euro kun je _veel_ beter besteden dan zo'n brakke merkloze cam. Neem gewoon een merk, Minolta, Canon, Nikon, Olympus, Fuji, eigenlijk maakt het niet eens uit welk van die merken, zijn in dat segment toch erg aan elkaar gewaagd, maar koop niet zo'n Muse ding joh
En al zeker niet van zo'n oplichter als waar je nu mee onderhandelt
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
[ Voor 4% gewijzigd door Wouter! op 05-05-2005 12:03 ]
shit ik had niet naar die EXIF-info gekeken, ik dacht eerlijk gezegd dat hij het wel eerlijk zou doen. Dan koop ik zeker deze cam niet nee als ze al niet eens eerlijke foto's kunnen sturen. Maar ik confronteer hem er wel ff mee. Dis idd gewoon oplichtingWouter! schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 03:22:
Volgens de EXIF-informatie van deze beide foto's is de eerste (de auto) gemaakt met een Sony Ericsson S700i (een GSM dus, wat ik al vermoedde gezien de beroerde kwaliteit) en de andere (het aquarium) met een Canon Powershot A70 (en bovendien is die foto al ruim een jaar oud).
Je wordt dus genept! Trap hier niet in!!
Overigens denk ik dat je van deze "Muse" camera een zelfde kwaliteit kunt verwachten als van Sweex/Trust/Mustek-camera's ... niet al te best dus.
En die waardeloze verkoop-truukjes zoals "5Mpix after software enhancement" (o.i.d.) zijn ook om te... ook iets waar Sweex/Trust/Mustek een handje van hebben, alles om die zooi maar te kunnen verkopen.
Verdere zaken staan hierboven in andere reply's ook al vermeld. Digitale zoom is dus waardeloos want da's hetzelfde als croppen en weer resizen naar de resolutie van de camera ... alleen maar achteruitgang in kwaliteit. Kijk niet naar digitale zoom, alleen naar optische zoom (m.b.v. de lens dus).
Ik ken die camera trouwens ergens van ... volgens mij is hij ook onder een andere merknaam verkocht (wat ook al iets wil zeggen normaalgesproken).
edit: Hier, hoppa ... daar heb je die Trust-zooi wel: KLIK!!. Zelfde camera dus ... ze durven daar zelfs te zeggen dat deze cam 6,6Mpix "camera resolutie" heeft. Of nog erger, deze: KLIK!!.
ja ik geef liever dan maar wat meer geld uit als het dalijk toch weggegooid geld is. Dat ding kostte 40 of 50 euro ofzo 2e hands, dus dacht stel dat het wel een beetje redelijk was kan dat nog wel. Maar als hij al niet eens foto's van die cam durft te sturen kan ik idd beter meer geld uitgeven zodat ik ook echt iets heb wat ik zal gebruiken.Metten schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 09:43:
Kijk ook eens naar de Minolta X21/31 die zijn echt ideaal voor wat jij wil:
-goedkoop (+/- 100 euro)
-redelijke foto's (geen wonderen te verwachten natuurlijk)
-batterijen gaan lang mee (gaat 2xAA in)
-SD geheugen is goedkoop
-Zeer compact, maar 24mm dik, dus je steekt hem zo in je broekzak.
Maar zelfs dan durft ie 't nog aan om zo'n beroerd slechte foto uit een GSM op te sturen ... hoe verschrikkelijk beroerd moet die camera zelf dan wel niet zijnAwkwarding schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 12:04:
[...]
shit ik had niet naar die EXIF-info gekeken, ik dacht eerlijk gezegd dat hij het wel eerlijk zou doen. Dan koop ik zeker deze cam niet nee als ze al niet eens eerlijke foto's kunnen sturen. Maar ik confronteer hem er wel ff mee. Dis idd gewoon oplichting
Precies!ja ik geef liever dan maar wat meer geld uit als het dalijk toch weggegooid geld is. Dat ding kostte 40 of 50 euro ofzo 2e hands, dus dacht stel dat het wel een beetje redelijk was kan dat nog wel. Maar als hij al niet eens foto's van die cam durft te sturen kan ik idd beter meer geld uitgeven zodat ik ook echt iets heb wat ik zal gebruiken.
ik heb um ff een mailtje gestuurd over de foto's die niet kloppen. Ik heb gezegd dat ik nog wel interesse heb maar dat ik dit keer echte foto's van die camera wil zienWouter! schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 12:11:
[...]
Maar zelfs dan durft ie 't nog aan om zo'n beroerd slechte foto uit een GSM op te sturen ... hoe verschrikkelijk beroerd moet die camera zelf dan wel niet zijn... doet ie 't überhaupt nog wel?!
Die is wel wat duurder, maar maakt wel echt goede foto's
beetje een stomme reden. "je moet wel geintreseert zijn" dan maak ik wel 2 foto's. Nee ik stuur voor de grap een mailtjeHoi,
sorry ik weet niet welke foto's mer de camera gemaakt zijn aangezien ik alle
foto's in een map heb zitten dus ik zou egt niet weten welke foto van die
camera is.
ik wil best 2 foto's ermee maken maar dan moet je wel egt geintreseert zijn
want ik krijg veel reacties en dan hoor ik er niks meer van daarom had ik
ook willekeurig 2 foto's gepakt.
Met Vriendelijke Groet,
Sjaak Tans
maargoed ik ga ff vragen om 2 foto's van de camera zodra ik die heb post ik ze wel ff
Ga toch alsjeblieft voor een vorige generatie 2 megapixel camera's van een bekend merk, meer dan zat voor normaal afdrukken en voor je monitor!!
Canon A60, Minolta X20, X21, Nikon Coolpix 2100, 2200
[ Voor 6% gewijzigd door Stereotomy op 05-05-2005 14:18 ]
Alors.
Ja, hij valt dus duidelijk door de mand ... zo te zien is 't ook een analfabeet of een kleuter van 12 want z'n Nederlands lijkt er niet op. "Sjaak" lijkt me ook een schuilnaam trouwens.Awkwarding schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 13:25:
reactie:
[...]
beetje een stomme reden. "je moet wel geintreseert zijn" dan maak ik wel 2 foto's. Nee ik stuur voor de grap een mailtjeen stuur dan nix ipv 2 willekeurige foto's
voor willekeurige foto's kijk ik wel op google
maargoed ik ga ff vragen om 2 foto's van de camera zodra ik die heb post ik ze wel ff
Wat 'n excuus ook om zomaar 2 foto's op te sturen!
[ Voor 10% gewijzigd door Wouter! op 05-05-2005 14:27 ]
Stereotomy schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 14:12:
Gast!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ga toch alsjeblieft voor een vorige generatie 2 megapixel camera's van een bekend merk, meer dan zat voor normaal afdrukken en voor je monitor!!
Canon A60, Minolta X20, X21, Nikon Coolpix 2100, 2200
ik zei toch ook dat ik nou opzoek ben naar een ander toestelgium schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 14:30:
Inderdaad! Een foto maak je meestal op een leuk moment die je graag zou willen onthouden. En de kans is erg groot dat de 80% van de foto's die dan gemaakt worden met deze camera gewoon slecht zijn. En dat is echt geen 50 euro waard. Als je deze camera bij deze oplichter koopt, dan kun je net zo goed het geld in de vuilnisbak gooien. Geef dan liever ietsjes meer uit aan een van de camera's die eerder hier vermeld zijn.
alleen ik wil wel eens weten wat voor kwaliteit dat fototoestel nou maakt. Kopen doe ik hem toch niet meer, al is het uit principe. "ik stuurde maar 2 willekeurige foto's"