Toon posts:

XP [unattended} License agreement

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heren,

paar vraagjes:

- Kan je de License agreement ook automatiseren of kom je daar niet onderuit?

- Als ik in mijn winnt.sif definieer dat de resolutie 1024x768 32 bit moet zijn, wat gebeurt er dan als de installatie mijn driver niet kan vinden? Loopt de install dan kapot of negeert hij dan mijn resolutie command???

- Klik op start tekst ballon, bij de eerste login op een profiel, hoe krijg ik die eruit????

gr. Bart

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 18:08:
- Kan je de License agreement ook automatiseren of kom je daar niet onderuit?
Ja, dat kan. Gewoon license in je SIF file opnemen. Is goed gedocumenteerd op internet. Even Googelen dus.
- Als ik in mijn winnt.sif definieer dat de resolutie 1024x768 32 bit moet zijn, wat gebeurt er dan als de installatie mijn driver niet kan vinden? Loopt de install dan kapot of negeert hij dan mijn resolutie command???
Dan pakt ie gewoon een default resolutie. Geen probleem dus.
- Klik op start tekst ballon, bij de eerste login op een profiel, hoe krijg ik die eruit????
Via GPO, als je een domein gebruikt.

Verwijderd

Ik mis hier een beetje wat je zelf al gevonden hebt. Er is namelijk een hele hoop informatie over te vinden op oa google http://www.google.com/sea...8&q=unattended+xp+install en ook hier op GoT loopt een mooi draadje: [rml][ XP] Unattended Install CD Deel 3 (was: OEM CD)[/rml]
Verder, als je toch aan het lezen bent, neem dan gelijk Algemene gedragsregels (Netiquette) door zodat je een idee krijgt van wat we van een topicstart en een user op GoT verwachten :)

SFJ :w

Dit topic is gesloten.