Toon posts:

Internet Explorer 5.5 voor Win95

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar Internet Explorer 5.5 voor een Windows 95 machine, maar ik vind die nergens meer!!

Dit is een machine die onlangs is aan gesloten op internet Die moet 1 bestandje weekelijks doorsturen (automatisch). Dit zou ik graag een beetje beschermen tegen virussen, maar ik moet minimum IE5.5 hebben om de virusscanner te installeren (AVG 7.0).
Weet er iemand waar ik die die nog zou kunnen downloaden. Bij miscrosoft wordt deze versie niet meer ondersteund blablabla...... 8)7

Of zou ik er beter een andere virusscanner installeren?
Zoja, welke en waar kan ik die vinden?

Thx Tom

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
hij zit volgens mij bij SP4 ingebakken, maar ik zou ook niet weten waar je die vandaan moet halen (google ofzo)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Countess
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-02 21:00
als je nog een oude "gratis internet" cd hebt
zo eentje van die inbel abbo's daar staat hij nog vaak op.

of je googled fff
ik kwam hier op uit
http://www.corrigo.com/co...tallationInstructions.htm

[ Voor 45% gewijzigd door Countess op 04-05-2005 17:32 ]

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Bijvoorbeeld www.oldversion.com. Met [google=internet explorer 5.5 download] vind ik zat resultaten. Zou je de volgende keer wat meer onderzoek willen doen en ook Algemene gedragsregels (Netiquette) even willen doorlezen?

[ Voor 4% gewijzigd door sanfranjake op 04-05-2005 19:10 . Reden: blijkbaar bestaat oldversion.com niet meer ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.