Toon posts:

[Java] Popup venster zonder verandering in het main window.

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Voor de index pagina van mijn site wil ik heel simpel een plaatje, waar je op kan klikken om een popup venstertje te openen. Daarvoor heb ik ergens een java scriptje vandaan gehaald:

code:
1
2
3
4
5
6
7
<SCRIPT type="text/javascript" >
window.open('banners.html', 'joe', config='height=300,width=300')

</SCRIPT> 

<p align="center"><A HREF="index.html" onClick="window.open('banners.html', 'joe',
config='height=300,width=550,scrollbars=1')">[img]"http://home.worldfora.com/~meneertim/Havanaindex.jpg"[/img]</a></p>

Je hebt nu de main site, waar bovenstaand javascript in de bron staat en het popup venstertje. Hij opent nu een popup venster als je op het plaatje klikt, precies zoals ik wil, maar in de main site opent hij opnieuw de index site. Ik krijg het niet voor elkaar de code zo te veranderen dat hij niets doet met de main site maar alleen een popup venster opent. Eigenlijk moet A HREF="index.html" dus weg maar dan werkt het niet meer.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-05 18:51

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Java is niet hetzelfde als Javascript, en zoals je hier (P&W FAQ - HTML / javascript /css, etc...) had kunnen lezen hoort Javascript in Webdesign & Graphics en niet in Programming & Webscripting.

Daarnaast, ga je nu echt een vraag stellen op een stukje code dat je niet eens zelf hebt ontwikkeld? Dat lijkt me niet helemaal de bedoeling ;) Mocht je zelf al het 1 en ander hebben geprobeerd dan kan je een topic openen in Webdesign & Graphics, maar let wel op de FAQ's aldaar ;)

[ Voor 4% gewijzigd door NMe op 04-05-2005 19:14 . Reden: Moet je wel de goeie forumlink geven he, Creepster. :* ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.